Correct.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:01 schreef Gluckskafer het volgende:
Voor een auto, motorfiets en brommer moet je allerlei examens afleggen (met bijbehorende kosten!)
maar op een fiets mag iedere idioot zich in het steeds drukkere verkeer begeven!!!
Wat is dat nou weer voor een idiote opmerking. De volgende stap zou dan zijn dat je een examen af moet leggen voor de benenwagen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:01 schreef Gluckskafer het volgende:
Voor een auto, motorfiets en brommer moet je allerlei examens afleggen (met bijbehorende kosten!)
maar op een fiets mag iedere idioot zich in het steeds drukkere verkeer begeven!!!
Zo iemand beschrijft men ook wel als 'nerd'.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Terechte klacht. Ik ben dan ook een perfecte fietser. Altijd licht in het donker, ik stop altijd voor rood (zelfs diep in de nacht) en ik geef meestal zelfs richting aan
En die gast mag nu NOG geen fiets rijdenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:08 schreef whiteninja het volgende:
In groep 8 hebben wij toch mooi een rondje door het dorp af moeten leggen hoor!
Met allemaal van die oplettende moeders.. Er was iemand echt gezakt.
Hehe kneus!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:08 schreef whiteninja het volgende:
In groep 8 hebben wij toch mooi een rondje door het dorp af moeten leggen hoor!
Met allemaal van die oplettende moeders.. Er was iemand echt gezakt.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Terechte klacht. Ik ben dan ook een perfecte fietser. Altijd licht in het donker, ik stop altijd voor rood (zelfs diep in de nacht) en ik geef meestal zelfs richting aan
Groetjes,quote:en er zijn ook mensen, die denken gewoon nooit na, die denken gewoon niet na, ik zie wel eens midden in de nacht op een totaal verlaten kruispunt een fietser wachten voor een rood stoplicht ...... aaaaaaahhhhhh dat zijn hele enge mensen! die zijn echt heel eng! die denken gewoon zelf niet na!
De toeter werkt prima. Desnoods wat extra toeren.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:42 schreef Topspin het volgende:
Net nog in de auto 2 fietsers die naast elkaar bleven fietsen op een redelijk smalle wegOf ze hebben het niet in de gaten of ze denken dat de hele weg voor hunzelf is.
Met auto op kruispunt, wachtend op overig verkeer. Oude dame komt van achter aan gefietst, wil afstappen naast ons en ze flikkert zo die fiets tegen onze schöne Agila aanquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:44 schreef wolferl het volgende:
Oudere mensen vaak he, gaan ze twijfelen, midden op een kruispunt [ afbeelding ]
de 2e versnelling doet af en toe wonderenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:45 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
De toeter werkt prima. Desnoods wat extra toeren.
Zo blijf je toeteren. Het komt over alsof fietsers altijd in de weg fietsen zelfs al fietsen ze niet met 2 of 3 naast elkaar, daarom ook een reden waarom ik zelf niet graag fiets, iets anders wanneer er aparte fietspaden zijn maar zo zijn er altijd wegen zonder apart fietspad.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:45 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
De toeter werkt prima. Desnoods wat extra toeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |