Ik heb ook wel eens in mijn onoplettendheid een verkeerde zak patat gepakt, en ook die was gewoon in de oven te bereiden, gewoon zo ongeveer de instructies van de ovenpatat volgen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:51 schreef Razztwizzle het volgende:
Ovenfriet is wel anders van samenstelling dan gewone diepvriespatat, dacht ik.
Gewoon even op de verpakking kijken, soms staat het erbij en zo niet, dan kan het niet.
Als je geen frituur hebt kun je trouwens ook frituren in een wok met olie, werkt ook prima.
No shit!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:17 schreef _Floddertje_ het volgende:
Bij mij op mijn werk worden de kroketten in de oven bereid en daar kwam ik pas achter nadat ik er al diverse gehad had. Er was me helemaal niets aan de smaak opgevallen, smaakt prima dus.
Opgelost, slotjequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Je kunt alle producten waarvan op de verpakking vermeld staat dat het in de oven bereid kan worden in de oven gooien
Nee sorry, frituur ui de oven is echt niet lekker.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Je kunt alle producten waarvan op de verpakking vermeld staat dat het in de oven bereid kan worden in de oven gooien (anders stond het immers ook niet op de verpakking). De kroketten en bitterballen uit de diepvries van de Mora zijn bijv. prima in de oven te bereiden en zijn erg lekker. Maar je hebt ook van die kroketten met een soort van lichte paneermeel, en die kunnen echt alleen in de frituur (uit de oven zijn ze niet te vreten, had een keer per ongeluk de verkeerde te pakken
). Dus gewoon even op de verpakking kijken in de winkel.
Patat is opzich wel te eten maar niet lekkerder dan uit de frituur + je kan van dat spul blijven eten omdat het totaal niet vult.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:56 schreef krakkemieke het volgende:
Patat uit de oven vind ik wel gaan, mits je het af en toe keert. Kroketten vind ik niet lekker.
Off topic: frikandellen op de barbecue vind ik dan weer lekkerder dan uit de frituur.
Geen idee joh, ik werk niet in die kantine hè, ik eet er. Ik zag die vrouw een keer een hele ovenplaat met kroketten uit de oven halen.quote:No shit!
En gaan ze dan ontdooid of bevroren de oven in? en op welke temp/hoe lang?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |