abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220287
quote:
op 11-16-1999 om 09:21 PM schreef PeteRp het volgende:
Vraagje aan OB2K: Heb jij dit relaas ook gehoord, of zat dat misschien in het onverstaanbare gedeelte...

Zoals ik in de streams al heb vermeld is dat een objectief verslag wat ik op dat moment hoor, dus het is echt citeren van uitspraken. Anouk vertelde dat zelf aan Bart. Ze vertelde daar dat ze het jammer vondt dat nu te horen dat je ruilen kan, dan had ze het met Cyrille gedaan en waren er nu niet zulke discussies. Daarop antwoorde Bart en Willem, (ik heb geloof ik alleen Willem genomed) "als ik weg wordt gestemd dan ga ik en niet Anouk". Bart heeft het regelement erbij gepakt. Ik kan het niet meer zo in woorden brengen wat hij zeio maar dat staat wel in de dagstreams van gisteren, maar hij zei iets van het staat er nu eenmaal in en de regels waren ons bekend dus we moeten niet zeuren" , bart bedoelde hier dat het moeilijk is te nomineren maar dat dat nu eenmaal gebeurd en dat erin staat dat niet geruild mag worden.

Ik hoop zo wat duidelijk te zijn alhoewel ik wel vindt dat deze discussie moet eindigen want het is toch niet erg wat Big Brother doet en misschien wil hij wle juist deze AANDACHT!!

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  woensdag 17 november 1999 @ 20:01:00 #52
1693 Naf
het monster van de Moerplaat
pi_220288
quote:
op 11-16-1999 om 09:09 PM schreef DomP het volgende:
Een ding blijft vreemd aan J. Fletcher de manier waarop hij zijn bericht post getuigt er niet van dat dit zijn eerste posting zou zijn. Hier is m.i.z. duidelijk iemand bezig die al vele voorgaande berichten heeft geplaatst.

Reacties s.v.p.

DomP, ik heb hetzelfde vermoeden. Dan wordt het helemaal leuk: Fletcher wil de identiteit achterhalen van BB en wij/ik de andere (?) username van Fletcher.

Fletcher moet wellicht eens zijn abonnementje op Filmnet opzeggen???

Verder ben ik best benieuwd of die BB nog opduikeld in dit stuk.

'We zijn met de meesten die niets anders hoeven dan hun hoofd in de zon'... en mediageil zijn.
pi_220289
[quote]op 11-17-1999 om 01:55 AM schreef voyeur het volgende:
Goed, ik zie nu zelf de taalfouten en omissies hierboven. Hoop dat jullie er door heen kunnen kijken; het valt niet mee: real time tikken. Als ik gepost had in Streams

Voyeur, Ik heb dit ook allemaal duidelijk zo gehoord. Volgens mij moet jij heel snel kunnen typen, mijn complimenten!!

Greetz Tina

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')