a conspiracy theory!!
Er is een poster met de naam Big Brother die alles net even eerder weet te melden dan anderen. Big Brother meldde dan ook een uur voordat anderen het melden dat Anouk zou vertrekken. Vergelijk zijn topic maar eens met de streamverslagen van afgelopen avond/nacht: [URL=http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002208.html.]http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002208.html. Bij de streamverslagen viel het Moor ook al op dat Big Brother het eerder wist dan de rest.
Nu meldt ook amappa in de topic van Big Brother zelf (zie link hierboven) dat dit in het verleden ook al meerdere malen is voorgekomen. Ook in de streamverslagen van vandaag (http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002219.html) geeft Big Brother aanvullingen op streamverslagen van anderen. Bijvoorbeeld de reden waarom Karin om 12:45 uur naar DBK moest.
Is Big Brother Big Brother? Waarom staat er op de Big Brother-site nog niks over het vertrek van Anouk?
Het is momenteel saai in het BB-huis, zeker voor mensen die niet alles volgen, dus moet er weer actie komen en donderdag a.s. is er weer een live uitzending van een uur die gevuld moet worden. Het scenario zal er dan als volgt uit moeten zien. Maandagavond begint Anouk (=actrice) er over om weg te gaan. Dan kan dit worden opgenomen als het einde van de uitzending van dinsdagavond om 18:55 uur. Iedereen zal hierover gaan praten zodat woensdagavond weer iedereen afstemt op Veronica om BB te bekijken.
Hoe zal het dan verder gaan? Zal Anouk haar vertrek donderdagavond in de live uitzending definitief bekend maken en zal ze worden afgewisseld met Angelique die er in dezelfde uitzending nog in gaat? Is dit de reden waarom we nu al het bestaan van Angelique kennen? Is Angelique ook een actrice? Draait het dan echt alleen om de kijkcijfers? Is Big Brother (als Big Brother) de spanning aan het opvoeren door ook op Fokzine de streams te gaan verslaan? Is dit de waarheid? Waar gaat dit naar toe en waar eindigt het?
(echo)
oeoeoeoe-oeoeo... Bi... Bro-eeeeeee, eeee ouououou...?
Oliebol2000, binky en chafre zijn degenen die nu de meeste streamverslagen schrijven. Misschien kunnen zij hierop reageren want zij kunnen de streamverslagen van Big Brother het beste vergelijken met hetgeen ze zelf kunnen zien via de streams.
Ik zat ook al een beetje te puzzelen:
1.Eerst wordt er gezegt dat het mogelijk is dat Anouk deze week wil opstappen, en hiervoor al een ander meisje voor in de plaats is uitgezocht.
2.Prompt begint Anouk gisteravond eropver om toch vandaag of morgen te vertrekken.
3.Anouk begint te twijfelen. Een beetje een Jojo effect. Zal ik 't doen, of zal ik 't niet doen?
4. Het is saai in het huis. Gisternacht hoorde ik KArin ook al iets zeggen dat als er vandaag niets gebeurt zij ook weg wil.
Anouk is gewoon een actrice en zal waarscheinlijk via de dagboekkamer instructies krijgen.
Wat gebeurt er vandaag:
Gesprek met Psycholoog. De redactie-leden zijn naar de plaatselijke hobby winkel gestuurd om knutsel en prutsel dingetjes te halen om de bewoners bezig te houden.
Ik moet wel zeggen dat wat Big Brother vertelde over hetgeen Anouk had besproken in de dagboekkamer en dat ze een voorstel heeft gekregen heb ik niet gezien, ze laten ook die gesprekken niet zien volgens mij. Wat wij daarover zeggen komt van Anouk zelf, dat vertelde ze aan tafel toen ze terug kwam.
Dat Karin in de DBK moest komen heb ik ook gehoord en wat daarover vermeld staat in de de dagstreams is van haar zelf, dat vertelde ze toen ze terug kwam, dus dat heb ik ook gehoord.
Waarom Veronica achter loopt, ik zou het niet weten eigenlijk.
Ik hoop zo iets duidelijk geweest te zijn voor deze topicvraag.
Het lijkt mij ook het beste dat de poster Big Brother hier maar even op reageert, want als hij dat niet doet wordt dit steeds meer een conspiracy theory. Misschien zijn er ook anderen die bepaalde ervaringen met poster Big Brother hebben?
By the way Jerry Fletcher, heb jij toevallig het telefoonnummer van Julia Roberts?
------------------
what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn
[Dit bericht is gewijzigd door binky (Datum 16 November 1999).]
quote:
op 11-16-1999 om 03:45 PM schreef sombie het volgende:
het was voor iedereen (tenzij je geplaagd wordt door slecht geluid, arme Binky) te volgen.
Dank je wel voor je medeleven Sombie
quote:
op 11-16-1999 om 04:07 PM schreef Big Brother in 'Anouk gaat het huis uit' het volgende:
Anouk heeft in de dagboekkamer met Hummie gesproken. Ze is nu weer teruggekomen bij de bewoners die nog aan het knutselen zijn aan de keukentafel op Bart na. Hummie heeft geprobeerd Anouk over te halen om nog in ieder geval te blijven. Anouk heeft besloten om dat niet te doen en kondigt haar vertrek aan.
Hij schrijft dit terwijl op dat moment (en nu nog) ALLE STREAMS OP TESTBEELD STAAN! En hij eindigt met: 2 + 2 = 5. Inderdaad 4 streams en een informant...
Voor mij is het duidelijk: de poster Big Brother hoort bij het programma Big Brother.
Tenzij zijn laatste informatie onjuist blijkt te zijn, maar de streams staan niet voor niets allemaal op testbeeld.
Lekker aan het spelen, BB? Leuk hè?
ALvast bedankt BB, en wij zullen niks aan Hummie verklappen hoor!!
In een eerder topic noemde hij zichzelf Sander, 23 jaren oud en BB-regisseur (topic: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/000146.html ). Misschien is hij wel één van degenen die door Veronica de wacht is aangezegd nadat er een fout is gemaakt bij het schakelen van microfoons en nu zijn gram haalt?
Waar maken wij ons druk om. Willen we nou informatie of niet? De `primeurs' van Big Brother lijken tot nu toe aardig te kloppen. Als we van dat nieuws uit onbekende hoek willen blijven genieten is het zaak om de feiten op waarheid te controleren en niet proberen Big Brother te ontmaskeren. Een goede verslaggever geeft nooit zijn bronnen prijs. Of zeggen jullie: we willen graag nieuws, maar niet van Veronica. Dat zou wel een beetje hypocriet zijn vind je niet?
quote:
op 11-16-1999 om 05:11 PM schreef Fly (on the wall) het volgende:
Een goede verslaggever geeft nooit zijn bronnen prijs. Of zeggen jullie: we willen graag nieuws, maar niet van Veronica. Dat zou wel een beetje hypocriet zijn vind je niet?
Fly, natuurlijk willen we nieuws. En natuurlijk kijken er regelmatig medewerkers van Veronica naar deze site. We willen alleen niet dat dit een Veronica show is die niets aan toeval overlaat en volledig wordt geregisseerd. Daarom is en blijft de vraag wie is de poster Big Brother? En als hij inderdaad over bronnen beschikt die wij niet hebben is Veronica daar nu ook wel achter.
Maar Fly wij blijven kijken!
quote:
op 11-16-1999 om 04:58 PM schreef dom_is_leuk het volgende:
Ik denk dat ik jullie moet teleurstellen.
ik heb ook zitten luisteren gisterenavond nacht. Maar ik ga ook wel eens thee zetten enz.Anouk heeft het af en aan steeds weer even over haar vertrek gehad. De post van big brother kwam nadat ik 20 min niet geluisterd had. Omdat ik ook niet alles geloof wat hier gepost wordt heb ik daarna aandachtig zitten luisteren en vervolgens metteen gereageerd toen ik de aankondiging zelf uit haar eigen bekkie gehoord had. Volgens mij geldt dit ook voor de andere luisteraar (tina ofzo?).
Ik kan met zekerheid zeggen dat alle streams op testbeeld stonden, op het moment dat de poster Big Brother met de melding kwam dat Anouk niet van gedachten was veranderd na het gesprek met Hummie.
Ik had op dat moment alle vier de vensters openstaan, en heb van geluid gewisseld, en er was absoluut geen informatie te verkrijgen.
Ook lag het niet aan 'mijn ontvangst' of zo, ook streamverslaggever Binky meldt rond de bewuste tijd (plm 16:10) dat zij alleen testbeeld ontvangt..
De poster Big Brother zit dicht op het vuur. Hoe dicht? Misschien is het inderdaad een VOO-manipulator, maar ik denk dat we onszelf daarmee te veel eer geven. Waarschijnlijk is het een op eigen houtje opererende medewerker, die geniet van zijn voorkennis en het heerlijk vindt om te zien wat zijn primeurs hier teweeg brengen..
Overigens staat nu op de officiele BB-site te lezen dat Anouk met HAAR ZUS GESPROKEN heeft en dat ze nu toch weer blijft.
Over manipuleren gesproken.. echt de schaamte voorbij, voo.
[Dit bericht is gewijzigd door Gert (Datum 16 November 1999).]
Draait het dan echt alleen om de kijkcijfers?
Natuurlijk!!!!!! BB is een programma van een commerciele omroep. Uiteraard draait alles om de kijkcijfers!!!
Overigens is meerdere malen in het (tv)nieuws geweest dat er een vrij uitgebreide BB-internetredactie bestaat (12 personen!), en dat twee man/vrouw daarvan zich alleen maar bezig houden met het monitoren van de 'illegale sites'. Het is dus zeer waarschijnlijk dat één of twee van de bekendere posters betaald worden uit de zak van VOO.
quote:
op 11-16-1999 om 06:39 PM schreef drolage het volgende:
Als je het mij vraagt geeft BB zich niet prijs omdat hij het wel leuk vindt dat wij zo over hem praten. En hoe meer wij ons in hem verdiepen, hoe minder hij zal loslaten over zichzelf!
Ofzo....
als er serieus een lek bij VOO zit, gaat hij zich dan off all names Big Brother noemen?
hmmmm...
OF hij doet dat omdat mensen zoals ik denken dat iemand dat niet zou doen.
OF hij doet dat omdat mensen zoals ik denken dat iemand dat niet zou doen, dus doet hij het wel, dus doet hij het niet, dus doet hij...
arrrgghhhh.
bogus.
"YES, A FAWKIN' DANCA!!!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |