Inderdaad.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:11 schreef Beauregard het volgende:
Instructie voor TS:
[ afbeelding ]
iPods zijn overschatte kutapparaatjes.
Want? Ik heb nu voor 115 euro en mooie 60GB iPod Video gekocht. Ik hoef geen HiFi kwaliteit, ik hoef geen 20000GB en ik hoef al helemaal geen achterlijk groot en zwaar ding wat er achterlijk uitziet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:11 schreef Beauregard het volgende:
Instructie voor TS:
[ afbeelding ]
iPods zijn overschatte kutapparaatjes.
Je moet inderdaad een Creative kopen. Veel degelijker spul. Goed dat je d'r zelf al aan dacht!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:33 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Want? Ik heb nu voor 115 euro en mooie 60GB iPod Video gekocht. Ik hoef geen HiFi kwaliteit, ik hoef geen 20000GB en ik hoef al helemaal geen achterlijk groot en zwaar ding wat er achterlijk uitziet.
Nee, geef mij maar iPod.
(Het is nu alleen nog maar wachten op de reacties van; kneus je moet een creative blabla kopen of zo, veel betere kwaliteit en goedkoper en mooier en leuker en ik krijg er een boner van etc. etc..)
Niks geven.. Gewoon betalen...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:33 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Want? Ik heb nu voor 115 euro en mooie 60GB iPod Video gekocht. Ik hoef geen HiFi kwaliteit, ik hoef geen 20000GB en ik hoef al helemaal geen achterlijk groot en zwaar ding wat er achterlijk uitziet.
Nee, geef mij maar iPod.
(Het is nu alleen nog maar wachten op de reacties van; kneus je moet een creative blabla kopen of zo, veel betere kwaliteit en goedkoper en mooier en leuker en ik krijg er een boner van etc. etc..)
Mwa ik wil toch wel het grootste deel van mijn muziek kwijt kunnen.. En een iPod ziet er gewoon mooi uit, werkt makkelijk en is niet zo ingewikkeldquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:41 schreef Misanthropist het volgende:
RIPod
Koop gewoon een mp3-speler voor vijf tientjes bij de media markt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |