Onder het motto: Teer = teer...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:01 schreef Jikpunth het volgende:
ik heb vooral een hekel aan die eikels die snel even de asbak op de grond leeggooien als ze even stil staan met de auto.
de teer is er al uitgezogen, en in asfalt zit geen teer meerquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:04 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Onder het motto: Teer = teer...
Beter hèquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:21 schreef Topspin het volgende:
Sowieso afval op straat.
Waarom laat jij rokers in je tuin en op je terras?quote:Al die grafpeuken op het terras, in de tuin, op het gras en alle andere plekken waar dat huttenvolk komt!
Misschien ziet het er wel te rommelig uit en zijn er weer mensen van de gemeente nodig die andermans troep moeten opruimen wat weer geld kost. Zou iedereen eigen rotzooi opruimen dan zijn er per gemeente weer 5 mensen minder nodig in dienst.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:26 schreef Drijfzand het volgende:
Waarom ergeren mensen zich zo aan sigarettepeuken op de straat? Wat is hun probleem, bang dat ze erover struikelen, hun knie aan stoten, erover uitglijden? Of erin stappen en thuis het tapijt ermee besmeuren?
Er worden miljoenen verspild aan domme kunstwerken en jij loopt te janken over een jaar inkomen van 5 weners... Is nog geen 50.000 euroquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:29 schreef Topspin het volgende:
[..]
Misschien ziet het er wel te rommelig uit en zijn er weer mensen van de gemeente nodig die andermans troep moeten opruimen wat weer geld kost. Zou iedereen eigen rotzooi opruimen dan zijn er per gemeente weer 5 mensen minder nodig in dienst.
Maar goed, verder boeit het me vrij weinig, zijn wel ergere dingen in het leven om druk om te maken.
Ik loop niet te janken omdat het me verder ook vrij weinig kan boeienquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:31 schreef deepart het volgende:
[..]
Er worden miljoenen verspild aan domme kunstwerken en jij loopt te janken over een jaar inkomen van 5 weners... Is nog geen 50.000 euro
Een paar miljoen voor een groot grijs blok van 3 bij 3 bij 3. "Moderne kunst".quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:31 schreef deepart het volgende:
[..]
Er worden miljoenen verspild aan domme kunstwerken en jij loopt te janken over een jaar inkomen van 5 weners... Is nog geen 50.000 euro
Ik vind het niet fijn dat als ik thuis kom en m'n poten veeg aan de deurmat er smerige peuken van tussen m'n profiel komen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:26 schreef Drijfzand het volgende:
Waarom ergeren mensen zich zo aan sigarettepeuken op de straat? Wat is hun probleem, bang dat ze erover struikelen, hun knie aan stoten, erover uitglijden? Of erin stappen en thuis het tapijt ermee besmeuren?
[..]
Waarom laat jij rokers in je tuin en op je terras?
Dus dáárom ruikt het niet meer zoals vroeger als het 30 graden is buiten... Ik miste al wat, namelijk de geur van gesmolten teer op de weg. Ah, vroegah, toen dit allemaal velden waren...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:08 schreef Meddo het volgende:
[..]
de teer is er al uitgezogen, en in asfalt zit geen teer meer
Bergschoenen in Nederland is als een jeep in Amsterdam of LA, totaal onnodig en domquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:55 schreef error32 het volgende:
Ik vind het niet fijn dat als ik thuis kom en m'n poten veeg aan de deurmat er smerige peuken van tussen m'n profiel komen.
Legerkisten zitten naar mijn mening wel lekkerder dan van die vieze afgetrapte sportschoenen wat je vaak ziet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:20 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Bergschoenen in Nederland is als een jeep in Amsterdam of LA, totaal onnodig en dom
Legerkistenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:42 schreef error32 het volgende:
[..]
Legerkisten zitten naar mijn mening wel lekkerder dan van die vieze afgetrapte sportschoenen wat je vaak ziet.
Neuh... maar mits je die dingen goed onderhoud (poetsen en dergelijke) ziet het er zo veel netter uit dan het gemiddelde schoeisel.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Legerkisten
Zit je in het leger of zo?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:56 schreef DarkSystem het volgende:
TS is een huilie die niet tegen rook kan, boehoe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |