Ik en een shagje draaien..quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:47 schreef Kreator het volgende:
In 'light' enzo zit meer troep die slecht voor je is.
Dan kun je beter een paar keer per dag een zware van nelle opsteken.
Oefening baart kinderen, Meppel.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:54 schreef wannabeme het volgende:
Ik en een shagje draaien..
Dat wordt m niet hehe
Ja die met die fijne tamponfilters iddquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:51 schreef Kreator het volgende:
Barclays doet het ook wel goed, qua nutteloos roken.
Een vriend van mij 'rookte' die troep altijd. Als er dan eens één van em rookte trok ik eerst het filter eraf en dan zag je em zo kijken van mijn sigaret wat je doequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:57 schreef wannabeme het volgende:
Ja die met die fijne tamponfilters idd![]()
Als je die fijnknijpt en inhaleert tot je blauw aanloopt dan proef je ... iets
Dat heet tegenwoordig toch Kent?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:51 schreef Kreator het volgende:
Barclays doet het ook wel goed, qua nutteloos roken.
Ik stop ieder uur.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:07 schreef wannabeme het volgende:
Oh nou in dat geval.. stop ik meteen met roken
Vaak in combinatie met zonnebank, en op latere leeftijd geblondeerd haar, zien ze er op hun 30ste uit als mijn oudtante. Ook is zo'n doorrookte vrouwenstem erg opwindend om te horen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:07 schreef wannabeme het volgende:
[..]
Oh nou in dat geval.. stop ik meteen met roken
Nee een ondefinieerbaar stuk vlees als avatar is erg opwindend om te zienquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:22 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
[..]
Vaak in combinatie met zonnebank, en op latere leeftijd geblondeerd haar, zien ze er op hun 30ste uit als mijn oudtante. Ook is zo'n doorrookte vrouwenstem erg opwindend om te horen.
Mijn avatar is daarintegen erg eenvoudig te wijzigen. Als jouw huid eenmaal is getransformeerd tot een uitgedroogd stuk leer is er geen weg meer terug.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:25 schreef wannabeme het volgende:
[..]
Nee een ondefinieerbaar stuk vlees als avatar is erg opwindend om te zien
Zekerquote:
Kun je dat bewijzen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:30 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
een mooi vrouwmens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |