krijg je niet ''t imax gevoel voor terugquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:51 schreef Biogarde het volgende:
Op deze manier zou je bijna zeggen dat ze je aanmoedigen te gaan downloaden.
Nee, maar wel potten bier en pinda's.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:53 schreef zquing het volgende:
[..]
krijg je niet ''t imax gevoel voor terug
gaat ook in 't imax hoorquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, maar wel potten bier en pinda's.
ja die film van U2quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:23 schreef SunChaser het volgende:
Ja, maar men wat was t druk, vooral aan de kassa en in de parkeergarage.
zijn er ook films die 100 procent Imax zijn overigens?
Eensch.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gingen die debielen jou maar eens klappen
toch niet in Maasmechelen hequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:31 schreef yvonne het volgende:
13 euro?
Half uur aan de kassa?
Onmogelijke prijzen voor fris en/of versnaperingen?
Ik weet meteen weer waarom ik naar Kinepolis ga.
Dat is t mooie, er stond OOK een half uur wachtrij achter die 4 standalone kassa's. Sterker nog, mensen die hadden betaald via Ideal kregen gisteren geen kaartje uit dat apparaat en moesten dus alsnog in onze rij staanquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:32 schreef Athmozz het volgende:
kan je niet gewoon een kaartje reserveren via internet zodat je niet meer moet wachten?
Dat is wel heel ergquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat is t mooie, er stond OOK een half uur wachtrij achter die 4 standalone kassa's. Sterker nog, mensen die hadden betaald via Ideal kregen gisteren geen kaartje uit dat apparaat en moesten dus alsnog in onze rij staan
Batman had zes scenes in Imax, dus beeld tot aan de grond, de overige 2 uur was het gewoon beeld zoals in elke bios.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb nog nooit voor zover ik weet een IMAX film gezien![]()
Is het echt zo veel beter?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |