Ja, ik lag de halve week met dit weer op bedquote:
I hear yaquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 04:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, ik lag de halve week met dit weer op bedLeuk is anders.
Mijn neus zit al een week vol. Mijn keel is half kapot, mijn oren hebben steeds pijnscheuten, mn ogen doen pijn, spieropijn van het constante hoesten en niezenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 05:09 schreef Crashcat het volgende:
* Crashcat is verkouden met het warme weer
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 05:13 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mijn neus zit al een week vol. Mijn keel is half kapot, mijn oren hebben steeds pijnscheuten, mn ogen doen pijn, spieropijn van het constante hoesten en niezen
En het niezen en hoesten zorgen ervoor dat mijn keel, oren, hoofd en spieren nog meer pijn doen.
Pas een week!
Wat is daarquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 05:17 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Tsk, je zou het eens moeten voelen.
Ik ben geen het.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 05:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is daar [ afbeelding ] aan? Ik wil best wel even aan je voelen..
ok... jij bent het zieligst op dit momentquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 05:13 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mijn neus zit al een week vol. Mijn keel is half kapot, mijn oren hebben steeds pijnscheuten, mn ogen doen pijn, spieropijn van het constante hoesten en niezen
En het niezen en hoesten zorgen ervoor dat mijn keel, oren, hoofd en spieren nog meer pijn doen.
Al een week!
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 05:32 schreef Crashcat het volgende:
[..]
ok... jij bent het zieligst op dit moment
je zwanger voelen, maar het niet zijnquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 08:20 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je t over hebt
Wanneer zwanger zo gaat voelen, let me know, dan neem ik geen kind.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 08:28 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
je zwanger voelen, maar het niet zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |