Wat stom. Dat moeten ze gewoon laten gaan.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:30 schreef beequeen het volgende:
Huub heeft de blog van Claire op Hyves van Brian geplaats als reactie op de Poll over het zoenen. Gaat lekker.
Jups....was ook cheap ass! Alles voor geld, ook al kun je zien dat hij zich ongemakkelijk voeldequote:Op maandag 4 augustus 2008 15:31 schreef Copycat het volgende:
Ben ik trouwens de enige die haar wenkbrauwen fronste bij de aanblik van de badderfoto's van Jaap in Zeelst? Ik vond het zo plat en cheap ass.
Ze had beter in de Kooi wat assertiever kunnen zijn, maar dit vind ik ook wel leukquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat stom. Dat moeten ze gewoon laten gaan.
Hij kan toch wel beter dan dat? Net als die hobby's van hem. Ik word er een beetje moe van.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups....was ook cheap ass! Alles voor geld, ook al kun je zien dat hij zich ongemakkelijk voelde
Ja, ik ook. Beetje jammer. En dat voorspelt weinig goeds (lees: niveau) mocht zijn talkshow er eens echt van komen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:35 schreef noekje het volgende:
Hij kan toch wel beter dan dat? Net als die hobby's van hem. Ik word er een beetje moe van.
Nee hoor, same here. Ik vraag me trouwens af wat CORA van deze acties vindt, het zal je vent maar zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:31 schreef Copycat het volgende:
Ben ik trouwens de enige die haar wenkbrauwen fronste bij de aanblik van de badderfoto's van Jaap in Zeelst? Ik vond het zo plat en cheap ass.
(Sinds vandaag mag ik niet meer binnen roken. Het rookhok wordt verbouwd tot kantoor. Had ik al gezegd dat het lijers zijn?)
Even terug bladerenquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:36 schreef Gert het volgende:
Wil iemand die tekst van Claire even plaatsen?
Voor jou jammer, maar er zijn meer doelgroepen Cc Het is maar net wat hij wil en waar volgens hem en z'n management z'n kwaliteiten en de behoeftes liggen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Beetje jammer. En dat voorspelt weinig goeds (lees: niveau) mocht zijn talkshow er eens echt van komen.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:16 schreef beequeen het volgende:
Zo begint de Hyves van Lieke.
[..]
Die is toch behoorlijk zoekende zou ik zeggen. Wat een partij BS.
Nou niet zozeer voor mij, hoor. Want ik behoor tot geen enkele Jaap-doelgroep. Jammer voor Jaap eerder. Zeker als in dit platte blijkbaar zijn kwaliteiten liggen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor jou jammer, maar er zijn meer doelgroepen Cc Het is maar net wat hij wil en waar volgens hem en z'n management z'n kwaliteiten en de behoeftes liggen.
Kan me niet voorstellen dat dit op enigerlei wijze bevredigend voor hem is nee.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou niet zozeer voor mij, hoor. Want ik behoor tot geen enkele Jaap-doelgroep. Jammer voor Jaap eerder. Zeker als in dit platte blijkbaar zijn kwaliteiten liggen.
tuurlijk welquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:31 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
niet zo happen.. het is juist grappig hoe Lieke zich nu profileert.. daarom zeg ik jammer dat ze dat in de kooi niet deed.. en die zogenaamde overeenkomsten met Brian slaan natuurlijk helemaal nergens op![]()
![]()
Ieder weldenkend mens zou zich toch ook de ballen dan wel lippen uit de broek schamen als je voor je rotcenten in een kinderbadje moet zitten met twee halfnaakte trollekoppen? Of je door de plaatselijke jeugd met taarten moet laten bekogelen?quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:50 schreef Gert het volgende:
Kan me niet voorstellen dat dit op enigerlei wijze bevredigend voor hem is nee.
Sterker: hij lijkt het zelf ook genant te vindden.
Wil je LS zijn baan niet ontnemenquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan me niet aan de indruk onttrekken dat het management van Jaap beter kan. In andere handen.
iddquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat stom. Dat moeten ze gewoon laten gaan.
oja, hoe beschrijft ze dan hetzelfde?quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Claire heeft voor hetzelfde nog meer woorden nodig.
Claire vertelt inderdaad ook een lang verhaal, maar valt daarbij niet continu in dezelfde herhaling op herhaling.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:02 schreef Marrije het volgende:
echt niet... Claire is totaal niet zweverig aangelegd, kweet nog dat ze bij dat Reiki-spul in de lach schootquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
LS is toch niet Jaap's manager?quote:
Kun je die hier even plaatsen, dan weet ik welke poll?quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:45 schreef Suikeroom het volgende:
wat vind jij van Brian zn hyves-poll?
Dat is een poll over met wie Huub gezoend zou hebben in Spanje. Vier meisjesnamen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:30 schreef tuinfluiter het volgende:
Kun je die hier even plaatsen, dan weet ik welke poll?
hij staat in je eigen onderschriftquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:30 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Kun je die hier even plaatsen, dan weet ik welke poll?
Huh? Claire vertelt enthousiast over haar ervaringen in dat hok en het leven wat ze nu leidt . Dat doet ze goed en in haar eigen bewoording. Claire komt er wel, daar twijfel ik niet aan, ambitie genoeg.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:02 schreef Marrije het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |