zap de neger is een spel voor beginners, als je net met drank begint of zoquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:05 schreef J.Herrer het volgende:
4 mensen maar die het negerzappen kennen? de rest heeft heel wat lol gemist blijkbaar
Zap de neger is inderdaad voor beginners.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:32 schreef J.Herrer het volgende:
Mja neger zappen blijft toch ook wel de bom![]()
Vroeger deden we het met bier, laatste keer deden we het met dropshot en waterpijp
Maar dat kingsen ken ik eigenlijk niet, hoe gaat dat dan?
Ook tof idd, gaat lekker snel. Wij schrappen regelmatig een regel uit Kingsen en vervangen deze met een rondje Maxxen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kingsen is wel geniaal idd, maar Maxxen (met dobbelstenen gooien, wie in een ronde met max. 3 keer gooien het laagste gooit moet tappen) is ook prima.
Haha ja, bij een combo van die 2 spellen ben ik in m'n elementquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ook tof idd, gaat lekker snel. Wij schrappen regelmatig een regel uit Kingsen en vervangen deze met een rondje Maxxen.
Beetje te ingewikkeld dat Kingsenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zap de neger is inderdaad voor beginners.
Kingsen
Meestal eerst ff Maxxen om al goed in de stemming te komen, dan Kingsen en voor het naar de stad gaan nog ff een keer Maxxen. Heb je een lekker goedkoop avondje als het goed is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha ja, bij een combo van die 2 spellen ben ik in m'n element. De avond kan niet meer stuk dan
.
Het gaat niet alleen om het van de kaart raken. Kingsen is gewoon een gezelschapspel waarbij je ook van de kaart raakt. Mensen die op den duur niet meer kunnen rijmen, onmogelijke regels opleggen, achterlijke rijtjes verzinnen. Kingsen is gewoon lachen, zap de neger heeft enkel als doel naar de klote te gaan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:46 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Beetje te ingewikkeld dat Kingsen![]()
Doe mij maar gewoon het eenvoudige negerzappen voor beginners![]()
Al snap ik niet waarom het voor beginners is, als jij na elke neger een slok sterke drank moet nemen en per bonusneger een hijs van de waterpijp, ben je na 4 of 5 keer zappen echt wel van de kaart
Vroegah waren er niet zoveel negers op tv, tegenwoordig zijn ze overalquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:05 schreef J.Herrer het volgende:
4 mensen maar die het negerzappen kennen? de rest heeft heel wat lol gemist blijkbaar
Mexxen is mooi hoorquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:09 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
In mijn jonge jaren gingen we redelijk vaak mexxen. Is een spel met 2 dobbelstenen...verder weet ik niet meer. Weet wel dat ik het toen heel leuk vond, ben er nu toch wel te oud voor
Only op het VMBOquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:38 schreef bloodacolyte het volgende:
Beste manier om je zatte vrienden ladderzat te krijgen:
het spelletje kotsen of adje.....
je neemt 10 borrelglaasjes sterke drank (whisky, whiskey, wodka, olijfolie) en een zatte vriend.
Je zegt tegen meneer de zuilap: "ad een een glaasje.." en hij doet het. Vervolgens stel je de vraag: "moet je kotsen?". Als het antoord nee is moet hij nog een drankje in één keer achterover gieten.
Als hij moet kotsen heeft hij gewonnen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |