Hulde aan Comedy Central, sochtends soms zonder hoofdpijn beginnenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 09:23 schreef Kadafi het volgende:
[..]
Dat tikte vroeger lekker aan, toen the Box nog op tv was.
Dat is wel triest inderdaad, ik ga zo lekker werkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:50 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
Mensen die drinken om snel dronken te worden en dan de volgende dag gaan zeiken dat ze brak zijn![]()
Met een stel losse Engelse meiden 'I have never' spelen is anders niet verkeerd hoor. Ik heb in alle keren dat ik het gespeeld heb nog nooit iedereen al zijn kleren aan zien houdenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:34 schreef Schunckelstar het volgende:
drankspelletjes![]()
leuk als je net 14 bent idd
quote:
Dat is ook gewoon een onderdeel van kingsen. Wij noemen het juffen en we gebruiken het getal 7quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:54 schreef Topspin het volgende:
Miepen
Tellen en bij iedere keer dat er een 6 naar voren komt miep roepen, wordt er miep geroepen dan gaat het spel de andere kant opdraaien in de circel. Je kunt ook een ander getal nemen waar miep geroepen wordt. Vergeet iemand te miepen dan staat er een borrel klaar of glas bier dat in 1 keer opgedronken moet worden.
Vroeger vaker gedaan. Hoe meer er gedronken was hoe vaker de miep vergeten werd.
Kingsen nog niet eerder van gehoord. Laatste drankspelletje stamt ook van jaren geleden dus ben niet op de hoogte ervan meer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:58 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon een onderdeel van kingsen. Wij noemen het juffen en we gebruiken het getal 7
Volgens mij heeft het iets met tv en afstandsbediening te makenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:05 schreef J.Herrer het volgende:
4 mensen maar die het negerzappen kennen? de rest heeft heel wat lol gemist blijkbaar
Kaartje blazen. Ieder moet om de beurt kaarten van een blikje bier of glas blazen en degene die de laatste kaart heeft moet drinken. Wel leuk, maar er zijn zat leukere spellen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:01 schreef Topspin het volgende:
[..]
Kingsen nog niet eerder van gehoord. Laatste drankspelletje stamt ook van jaren geleden dus ben niet op de hoogte ervan meer.
Er was ook een spelletje met kaarten waarbij er een stapel kaarten op een leeg blikje bier gelegd werd, en mochten de kaarten niet van het blikje bier afvallen. Weet niet meer hoe dat spel precies ging.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |