Hehe, nee, die niet. Wel een goed ding trouwensquote:
Whehehe... doet me denken aanquote:
Het blijft natuurlijk een kwestie van smaak.quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:44 schreef EvilWasp het volgende:
Ik sprak gisteren met iemand die Tele's niet mooi vond en ook niet mooi klinken.
Ik heb gisteren niet met je gepraatquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:44 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ik sprak gisteren met iemand die Tele's niet mooi vond en ook niet mooi klinken.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb gisteren niet met je gepraat
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb gisteren niet met je gepraat
Dat iemand die bijna alleen maar metalachtig/high gain dingen speelt, niet echt snel een telecaster zal gebruiken (sowieso niet echt singlecoils).quote:
Kun je nagaan hoe vaak ze verkeerd gezaagd hebben.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:56 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ware het niet dat het Tele model ietwat ouder is.
Met een PRS kan je echt wel wat meer spelen dan alleen hi-gain achtige metaldingen....quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:07 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Dat iemand die bijna alleen maar metalachtig/high gain dingen speelt, niet echt snel een telecaster zal gebruiken (sowieso niet echt singlecoils).
Misschien speelt de persoon in kwestie ook wel jazz (tegenwoordig een populaire combi met metal) en dan heb je niks aan een tele.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:14 schreef Cynic het volgende:
[..]
Met een PRS kan je echt wel wat meer spelen dan alleen hi-gain achtige metaldingen....
Familiebezoek, zeg maar?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:56 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ware het niet dat het Tele model ietwat ouder is.
Meet wordt hem helaas niet voor mij, dan zit ik wilde beesten te irriteren in Safaripark Beekse Bergen. Relation building you know
Toen moesten ze nog oefenen. De Strat was uiteindelijk het eindexamenwerk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe vaak ze verkeerd gezaagd hebben.
Zou het? Lijkt me dat jazz op een telecaster nog wel vrij aardig moet lukken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Misschien speelt de persoon in kwestie ook wel jazz (tegenwoordig een populaire combi met metal) en dan heb je niks aan een tele.
Geen idee, maar heb zo'n idee dat het nergens naar klinkt. Voor jazz gebruiken ze meestal ook lekker doorklinkende humbuckers.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:04 schreef Cynic het volgende:
[..]
Zou het? Lijkt me dat jazz op een telecaster nog wel vrij aardig moet lukken.
Mwoa, je ziet mensen toch ook erg vaak op archtops spelen, dat is niet vanwege de enorme output ofzo. Denk dat je met de neck-pickup van een tele ook een aardige warme jazz-tone kan krijgen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Geen idee, maar heb zo'n idee dat het nergens naar klinkt. Voor jazz gebruiken ze meestal ook lekker doorklinkende humbuckers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |