Iddquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:58 schreef brother52 het volgende:
Net als brabanders die gaan aanrijden.
Wat ga je aanrijden dan? een egel, een konijn, voetgangers?
de wegquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:58 schreef brother52 het volgende:
Net als brabanders die gaan aanrijden.
Wat ga je aanrijden dan? een egel, een konijn, voetgangers?
Dat zeggen we hier ook hoor. Alleen noemen wij het patat, want friet is voor heaumeaux.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Idd
Belgen
-Mag ik 1 friet met
Met wat
Tenzij de weg door Fransen gebouwd is kun je hem niet aanrijden hoor. Je kunt eventueel wel een viaduct aanrijden.quote:
Heel herkenbaar.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:29 schreef Witchfynder het volgende:
Friezen kunnen er ook wat van.
Wijzen ze naar een TV en zo van:
"Is er wat voor?"
"Een uh...koffietafel, een bank...".
Mensen die patat zeggenquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat zeggen we hier ook hoor. Alleen noemen wij het patat, want friet is voor heaumeaux..
Maar goed dat je niet op de meeting komt dan.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:54 schreef Metalfreak het volgende:
Ik praat altijd Limburgs hier eigenlijk
Dorsten is volgens mij een normale vervoeging van durven. Wordt alleen niet zo heel erg vaak gebruikt in de rest van Nederland.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:49 schreef Witchfynder het volgende:
Ook Rotterdams: "ik dorst hem dat niet te zeggen" (ik durf).
Tja..
Ik spreek tegenwoordig Fries met een Nederlands accentquote:
Dialect is vaak gewoon archaïsch taalgebruik.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dorsten is volgens mij een normale vervoeging van durven. Wordt alleen niet zo heel erg vaak gebruikt in de rest van Nederland.
Zegt me helemaal niets eigenlijk...quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Maar goed dat je niet op de meeting komt dan..
.
ken je de band Beliar?
Houden zo.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zegt me helemaal niets eigenlijk...
Dean die Dean in de verkoop doet? Waar gaat heen met de wereld...quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:10 schreef Deansensitized het volgende:
Iemand belang bij een mooie Dean VX? Speelt en klinkt erg lekker.
Bolt on nek, 22 frets, twee humbuckers, alle electronica in orde, hals is recht, kleine gebruikssporen maar geen schade. Word afgeleverd met een verse afstelling en nieuwe set snaren [naar keuze].
Even komen spelen en hem uitproberen is uiteraard altijd mogelijk.
Dit alles voor slechts 150 euro!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou hij het licht gezien hebben?quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dean die Dean in de verkoop doet? Waar gaat heen met de wereld...
quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:59 schreef Deansensitized het volgende:
Op weg naar een betere Dean Witch.
Nou dit is een acceptabele headstock...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |