Misschien de snaren met je vingers aanslaan ipv met een koevoet.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:19 schreef EvilWasp het volgende:
Mijn snaren kunnen niet tegen mijn awesome skills![]()
Een .011 setje dat ik vrijdag erop had gezet heb ik nu al 2 snaren van gebroken, de A en de hoge e
[TK] Washburn gitaar X50PROFEquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:24 schreef S95Sedan het volgende:
* Meld *
Toch maar weer eens gaan sparen voor wat nieuws.
Washburn X50 Pro FE![]()
[ afbeelding ]
Ook wel nice gitaar, ben zelf alleen niet zo'n fan van die tremolo bridges. Vriend an me had een fender en was echt een drama die losse brug.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:24 schreef Cyntex het volgende:
Heb nu een aantal jaren op een Jackson WRXT gespeeld, geen onaardig ding, de look is erg metal wel wat ik eigenlijk nu wel gezien heb. De nek is erg snel, de pickups zijn ook nog niet eens zo slecht. De gitaar slijt wel als een gek, dat is niet normaal en dan doe ik er nog niet eens zo'n gekke dingen mee. Eergisteren een Ibanez s5470 TKS besteld:
[ afbeelding ]
Ik ben siked!
Maar ja, hoevaak wissel je van stemming in de praktijk??quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Mja als je veel van stemmingen wil veranderen is zo'n ding natuurlijk verre van practisch
Heeft Menno die niet te koop?quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:24 schreef S95Sedan het volgende:
* Meld *
Toch maar weer eens gaan sparen voor wat nieuws.
Washburn X50 Pro FE![]()
[ afbeelding ]
Muwoa ik gebruik wel redelijk verschillend, vaak vooral van E naar drop D, dat is al niet te doen met zo'n ding. En dan heb ik het nog niet eens over andere stemmingen. Speel vaak met de nummers mee dus dan kan je ook niet ff een toon hoger spelenquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:53 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar ja, hoevaak wissel je van stemming in de praktijk??
Ja, of je moet manisch depressief zijn, dan wissel je vaker van stemming
Toontje hoger:quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Muwoa ik gebruik wel redelijk verschillend, vaak vooral van E naar drop D, dat is al niet te doen met zo'n ding. En dan heb ik het nog niet eens over andere stemmingen. Speel vaak met de nummers mee dus dan kan je ook niet ff een toon hoger spelen
Geef nou maar toe dat je die post van ssebass eerst drie keer moest lezen voordat je doorhad dat er dadgad stondquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:52 schreef Witchfynder het volgende:
Stom eigenlijk dat je een gitaar gewoon in "bagdad" kunt stemmen..
Vanuit de parkeergarage onder Hoog Catharijne de brug over, dan rechts en daarna links toch?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:50 schreef Doodkapje het volgende:
Zonet ff in Utrecht geweest... ik weet eindelijk waar Stairway to Heaven ligt. Een vriendin van mij wil absoluut niet mee aangezien het een 'oude rockers hol' is... dus het wordt zo te horen wel lachen
Volgens mij is bijna alles beter dan FB. De vestiging van DW in Amsterdam schijnt wel goed te zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:57 schreef Doodkapje het volgende:
Trouwens... midden in het centrum van Utrecht zit Dirk Witte (gitarenshop), misschien kunnen we ff kijken of dat beter is dan FB.
Mwoah, het is een populaire tent. Niet de tofste, maar goed te vinden voor iedereen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:50 schreef Doodkapje het volgende:
Zonet ff in Utrecht geweest... ik weet eindelijk waar Stairway to Heaven ligt. Een vriendin van mij wil absoluut niet mee aangezien het een 'oude rockers hol' is... dus het wordt zo te horen wel lachen
Nope.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:57 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je die post van ssebass eerst drie keer moest lezen voordat je doorhad dat er dadgad stond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |