Maar ja, hoevaak wissel je van stemming in de praktijk??quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Mja als je veel van stemmingen wil veranderen is zo'n ding natuurlijk verre van practisch
Heeft Menno die niet te koop?quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:24 schreef S95Sedan het volgende:
* Meld *
Toch maar weer eens gaan sparen voor wat nieuws.
Washburn X50 Pro FE![]()
[ afbeelding ]
Muwoa ik gebruik wel redelijk verschillend, vaak vooral van E naar drop D, dat is al niet te doen met zo'n ding. En dan heb ik het nog niet eens over andere stemmingen. Speel vaak met de nummers mee dus dan kan je ook niet ff een toon hoger spelenquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:53 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar ja, hoevaak wissel je van stemming in de praktijk??
Ja, of je moet manisch depressief zijn, dan wissel je vaker van stemming
Toontje hoger:quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Muwoa ik gebruik wel redelijk verschillend, vaak vooral van E naar drop D, dat is al niet te doen met zo'n ding. En dan heb ik het nog niet eens over andere stemmingen. Speel vaak met de nummers mee dus dan kan je ook niet ff een toon hoger spelen
Geef nou maar toe dat je die post van ssebass eerst drie keer moest lezen voordat je doorhad dat er dadgad stondquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:52 schreef Witchfynder het volgende:
Stom eigenlijk dat je een gitaar gewoon in "bagdad" kunt stemmen..
Vanuit de parkeergarage onder Hoog Catharijne de brug over, dan rechts en daarna links toch?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:50 schreef Doodkapje het volgende:
Zonet ff in Utrecht geweest... ik weet eindelijk waar Stairway to Heaven ligt. Een vriendin van mij wil absoluut niet mee aangezien het een 'oude rockers hol' is... dus het wordt zo te horen wel lachen
Volgens mij is bijna alles beter dan FB. De vestiging van DW in Amsterdam schijnt wel goed te zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:57 schreef Doodkapje het volgende:
Trouwens... midden in het centrum van Utrecht zit Dirk Witte (gitarenshop), misschien kunnen we ff kijken of dat beter is dan FB.
Mwoah, het is een populaire tent. Niet de tofste, maar goed te vinden voor iedereen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:50 schreef Doodkapje het volgende:
Zonet ff in Utrecht geweest... ik weet eindelijk waar Stairway to Heaven ligt. Een vriendin van mij wil absoluut niet mee aangezien het een 'oude rockers hol' is... dus het wordt zo te horen wel lachen
Nope.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:57 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je die post van ssebass eerst drie keer moest lezen voordat je doorhad dat er dadgad stond
Precies.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Wou net zeggen, niet echt een rockershol
Maar we kijken wel hoe of wat^ O^
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:05 schreef Witchfynder het volgende:
Ik kan de hele dag als meer mensen van plan zijn om op tijd te komen () wil ik er best om 14:00 al zijn. En ik kan toch de hele nacht nog naar huis, dus ik kan het laat maken.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een uur of 12 lijkt me wel wat.quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:12 schreef The_Dean het volgende:
Hoe laat zal ik dan bij je zijn Herman?
quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:36 schreef brother52 het volgende:
Ik kan het alleen niet al te laat maken (een uurtje of 2 of zo).
Na afgelopen weekend moet ik dat wel kunnen halen. Vrijdag ben ik om 22:30 begonnen met pokeren en we zijn om 14:30 gestopt. (na een volle dag werken). En ik moet zaterdag nog rijden, 02:00 moet dus te doen zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2008 07:04 schreef Witchfynder het volgende:!.
Als ik om 14:00 begin weet ik niet of ik 2:00 wel haal..
.
ooit eens op een taylor 12-snaar gespeeld... was veel te duur, maar speelde wel echt heerlijk.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:09 schreef ssebass het volgende:
[..]
Fender maakt echt slechte akoestische gitaren vind ik. Tanglewood is erg goed voor de prijs. Als je nog ergens een Sigma op de kop kunt tikken is dat ook mooi. Die worden niet meer gemaakt, maar dat is het zustermerk van Martin&co en erg goed voor de prijs.
Kijk wat je wil, dreadnaught of grand auditorium (respectievelijk meer volume dus voor akkoorden of meer definitie voor arpeggio achtige dingen).
Ik vind qua goedkopere akoestische gitaren seagul, crafter en yamaha erg leuk. Voor de wat duurdere Martin&co, Gibson en mijn eigen favoriet Taylor.
Zachter aanslaan helptquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:19 schreef EvilWasp het volgende:
Mijn snaren kunnen niet tegen mijn awesome skills![]()
Een .011 setje dat ik vrijdag erop had gezet heb ik nu al 2 snaren van gebroken, de A en de hoge e
Arnhem? daar ga ik 6 september zijnquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:17 schreef Doodkapje het volgende:
Ik ben er rond een uurtje of 16:00... wil tussen 21:00 en 22:00 wel weer richting Arnhemmaar over het algemeen is 5-6 uurtjes Doodkapje wel voldoende...
Valt wel mee. Ik was wel helemaal op. Zaterdag zouden we de kroeg nog in maar na 4 uurtjes slaap ben ik rond 23:00 maar weer gaan slapen om 13 uur later weer wakker te worden.quote:
Stairway is wel vrij gemakkelijk te vinden.quote:Op maandag 4 augustus 2008 07:29 schreef Cynic het volgende:
goedemorgen! (ik ga nu naar bed, dat dan weer wel)
Denk dat ik er ook wel om 14 uur ben zaterdag.
Ook al wel eerder, anders vind ik die tent nooit natuurlijk...
Ja Martijn,... doe anders ff een spoor van TLFG stickers achterlaten naar Stairway... dan vindt iedereen het zeker weten wel.quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:37 schreef Witchfynder het volgende:
Stairway is goed te vinden. Het zit tegenover het conservatorium en oud-klooster.
Als we wat telefoonnummers uitwisselen vinden we elkaar wel. Anders volg je gewoon de lege verkeersbordpalen, dan weet je dat Martijn langs is geweest..
Op doom metaltempo! (max 20 km/uur).quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:16 schreef Dribbel_ het volgende:
JA DAT LIJKT ME ECHT EEN LEUK IDEE HA!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |