Nee, helaas niet. Waar zou ik hem anders kunnen parkeren?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:55 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Heb je hem toevallig ook ergens anders staan? Putfile doet t niet bij bij (zal wel aan mij liggen)...
Ben benieuwd!
Vandaag trouwens ook nieuwe track van ons bandje afgemaakt, binnenkort online!
Ik heb zo'n kratje en ging een kratradio bouwenquote:
myspace, hyves, filehutquote:Op zondag 3 augustus 2008 00:21 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Waar zou ik hem anders kunnen parkeren?
Whehe, mijn vader heeft van zo'n oud geel Heineken kratje een gereedschapskist gefabriceerdquote:Op zondag 3 augustus 2008 01:49 schreef ibaneX het volgende:
[..]
Ik heb zo'n kratje en ging een kratradio bouwen
[ afbeelding ]
Nu heeft degene die voor mij het mdf zou laten zagen te weinig mee gebracht dus nu kan ik hem dit weekend niet afmakenHeb het volgende week te druk met werk......
Had me er zo op verheugd om ff lekker te beunen
Thanks!quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:28 schreef Deansensitized het volgende:
Lekker kwaliteitje weer HIM![]()
Nummer zelf voelt iets gehaast, zeker voor zo'n rustige ballad...
Het einde ook... back against the wallll, bam, uit. Mooie piano outro heeft dan ook wel iets. En de zang staat iets te zacht, paino overstemt hem soms wat.
- Dean;quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:46 schreef acidd91 het volgende:
En nu serieus?
Zie je wel. Als er maar Dean op staatquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
- Dean;
- Washburn;
- Ibanez;
- Tanglewood;
- Fender.
Dat zijn wel de merken. Let ook op de action van de gitaar. Ik kan je iig al zeggen: op de gitaren van Dean zit dat dik vet bruut in orde. De lekkerste akoestische gitaar waar ik ooit op gespeeld heb is nog steeds een Dean Performer van 279,- (LH)..
Zorg dat hij er mooi uitziet lekker speelt en mooi klinkt.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:55 schreef acidd91 het volgende:
Wat is er niet serieus aan mijn vraag? ik heb gewoon geen verstand van akoestische gitaren en vraag gewoon wat meningen enzo..
Ik koop er ooit ook nog zeker wel één hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:58 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zie je wel. Als er maar Dean op staat
bij budgetgitaren moet je er wel goed op letten dat de hals recht is, er geen frets aan de buitenkant uit de voeg lopen, en eisen dat ze hem goed aftstellen zodat de snaren niet aanlopen!quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:59 schreef acidd91 het volgende:
Niet zo gek veel, omdat het m'n eerste was.. Ik heb toen een Ibanez gekocht, omdat dat aangeraden werd door mijn gitaarleraar. Gewoon op gespeeld en het klonk wel goed, had er toen niet zo veel verstand van. Maar zijn er dan geen dingen waar je écht op moet letten bij een akoestische gitaar?
Fender maakt echt slechte akoestische gitaren vind ik. Tanglewood is erg goed voor de prijs. Als je nog ergens een Sigma op de kop kunt tikken is dat ook mooi. Die worden niet meer gemaakt, maar dat is het zustermerk van Martin&co en erg goed voor de prijs.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
- Dean;
- Washburn;
- Ibanez;
- Tanglewood;
- Fender.
Dat zijn wel de merken. Let ook op de action van de gitaar. Ik kan je iig al zeggen: op de gitaren van Dean zit dat dik vet bruut in orde. De lekkerste akoestische gitaar waar ik ooit op gespeeld heb is nog steeds een Dean Performer van 279,- (LH)..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |