quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zeker wanneer je er ook nog eens onversterkt op speelt.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:42 schreef Cynic het volgende:
komende zaterdag zal iedereen ontmaskerd worden vrees ik
blijkt iedereen een pukkelige tiener te zijn met een squier.
maar... ben ji dan nog een tiener? ik dacht dat je ouder wasquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:42 schreef Cynic het volgende:
komende zaterdag zal iedereen ontmaskerd worden vrees ik
blijkt iedereen een pukkelige tiener te zijn met een squier.
Ik ben de oude viespeuk (ik heb de grijze haren om het te bewijzen) die op tienerjongens met een Squier valt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:55 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
maar... ben ji dan nog een tiener? ik dacht dat je ouder was
Ik heb hem ontmoet op het bevrijdingsfestival te Zwolle, ik kan het bevestigen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:57 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik ben de oude viespeuk (ik heb de grijze haren om het te bewijzen) die op tienerjongens met een Squier valt.
Dat je geen Squier hebt klopt wel ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:04 schreef The_Dean het volgende:
En ik denk dat Metalfreak en Herman wel kunnen getuigen dat ik geen puber met een Squier ben
bahbah...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:57 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik ben de oude viespeuk (ik heb de grijze haren om het te bewijzen) die op tienerjongens met een Squier valt.
Bij die Yvette van H. zeker.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:10 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
bahbah...
dat wordt je dan aangeven bij een pedojager
Wat deed je dan met dat Squier t-shirt op Pinkpop???quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:04 schreef The_Dean het volgende:
En ik denk dat Metalfreak en Herman wel kunnen getuigen dat ik geen puber met een Squier ben
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:10 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
bahbah...
dat wordt je dan aangeven bij een pedojager
Ok, een puber ben je ook niet meer...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:20 schreef Deansensitized het volgende:
Graag mijn zwijggeld terug heren!
Waar je mee omgaat...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:06 schreef Aresdreams het volgende:
hij komt wel een beetje puberaal over soms... zo op dit forum
Volgens mij kan het ook nooit veel zijn.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:27 schreef Cynic het volgende:
Hm, in de nieuwe Thomann folder staat een Gibson SG met 3 single coils.
Ook vaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |