Heldquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:56 schreef Snakey het volgende:
Met een verbrijzeld been wedstrijdjes rijden in het ziekenhuis door de gangen heen, en dan je andere been breken.
Ik ben idd ook een keertje een tand kwijt geraakt toen mn broer en ik met de rolstoel van mn overgrootoma door het berjaardenhuis raceden -.-quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:56 schreef Snakey het volgende:
Met een verbrijzeld been wedstrijdjes rijden in het ziekenhuis door de gangen heen, en dan je andere been breken.
omgquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:56 schreef Snakey het volgende:
Nouja, ik was in ieder geval al in het ziekenhuis.quote:
kut.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:01 schreef Poeke het volgende:
We hebben samen een hoop lol gehad met allebei onze rechtervoet in het gips..
Ja, als je in een gang een hartaanval krijgt kan je beter 112 bellenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nouja, ik was in ieder geval al in het ziekenhuis.![]()
Je kan trouwens beter iets breken op straat, dan zijn ze eerder bij je.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, als je in een gang een hartaanval krijgt kan je beter 112 bellen
Dat is vrij kansloos.. 1. Legitimatie is verplicht(sowieso als je auto rijdt) 2. Gladde bandenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 04:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als financiėle schade ook telt:
Ik moest ooit een keer wachten op een agent die midden op straat een puber van een jaar of 12 zat te bekeuren. Na vijf minuten wachten mijn hoofd uit het raam om hem te vertellen dat hij mij op zat te houden en dat het wel dapper was, zo'n klein menneke de stuipen op het lijf jagen.
Ik had gelijk z'n aandacht en kwam naar mij toe, vroeg papieren die ik niet bij mij had (bekeuring 1) en liep rond de auto en constateerde twee gladde banden (bekeuring 2)![]()
We spreken over ongeveer 1980-1982, de tijd dat geluk nog heel gewoon was en dingen op z'n boerenfluitjes gingen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 04:57 schreef Poit- het volgende:
[..]
Dat is vrij kansloos.. 1. Legitimatie is verplicht(sowieso als je auto rijdt) 2. Gladde banden(oke, wel gezocht, maar terecht)
Ik kan je het geloof niet schenken, maar er is niet één woord van gelogenquote:3. Ik geloof er niks van.
Huh? Dus je zat eerst met je vriendin in de auto.. Maar het is toen uit gegaan en toen kreeg je dat meisje als vriendin?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:32 schreef _Alkaline het volgende:
Ik reed samen met mijn toenmalige vriendin richting haar huis om haar daar af te zetten, onderweg zag ik een erg mooi meisje fietsen en ik keek in de spiegel. Daardoor heb ik een obstakel voor me over het hoofd gezien en zo recht op een tracktor in gereden. Mooi meisje kwam nog even vragen hoe het ging! Later mooi meisje leren kennen via een vriend van me en nu is het mooie meisje mijn vriendin
Ongeluk met een mooi eind, bijna te mooi om waar te zijn.
Helemaal correct!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:46 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Huh? Dus je zat eerst met je vriendin in de auto.. Maar het is toen uit gegaan en toen kreeg je dat meisje als vriendin?Of heb ik het dan verkeerd?
Ik heb nog altijd een harry potter litteken op mn hoofd staan , Toen mn broer en ik klein waren, speelden we wel ns tikkertje, en ik sprong op de bank, maar flikkerde er ook weer meteen af xD Op de punt van de verwarming.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:59 schreef Biogarde het volgende:
Als kind achter de kat aanrennen en met m'n neus op de punt van een oude gaskachel vallen.
Beetje dit idee:
[ afbeelding ]
Maar dan met versieringen. Lees: stalen punten (was hip in de vroege jaren 80)
Gevolg: Michael Jackson in het klein.19 hechtingen om m'n neus bij elkaar te plakken![]()
Littekens nog altijd zichtbaar wanneer ik iemand er op wijs.
Dan heb ik er ook nog zo 1.. (hoewel koste met uiteindelijk niks).quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 04:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als financiėle schade ook telt:
Ik moest ooit een keer wachten op een agent die midden op straat een puber van een jaar of 12 zat te bekeuren. Na vijf minuten wachten mijn hoofd uit het raam om hem te vertellen dat hij mij op zat te houden en dat het wel dapper was, zo'n klein menneke de stuipen op het lijf jagen.
Ik had gelijk z'n aandacht en kwam naar mij toe, vroeg papieren die ik niet bij mij had (bekeuring 1) en liep rond de auto en constateerde twee gladde banden (bekeuring 2)![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |