abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60501086
Hebben jullie ook wel eens op een grappige manier iets opgelopen?
Een vriendin van me was van haar stoel in de keuken gevallen en op een hartjes bakvorm gevallen. Nu heeft ze , omdat de rand erg scherp was een litteken op haar heup die er lijkt op een hartje

Nou , zijn bij jullie ook wel ns zo'n grappige dingetje gebeurd? Of rare dingen?
The Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."
pi_60501188
Aids.

Door een neger.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 23:56:18 #3
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_60501270
Met een verbrijzeld been wedstrijdjes rijden in het ziekenhuis door de gangen heen, en dan je andere been breken.
  PR/Manusje van alles vrijdag 1 augustus 2008 @ 23:57:45 #4
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_60501308
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 23:56 schreef Snakey het volgende:
Met een verbrijzeld been wedstrijdjes rijden in het ziekenhuis door de gangen heen, en dan je andere been breken.
Held
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_60501320
quote:
Ik ben idd ook een keertje een tand kwijt geraakt toen mn broer en ik met de rolstoel van mn overgrootoma door het berjaardenhuis raceden -.-
The Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."
pi_60502227
quote:
omg
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
pi_60502477
Op m'n gemak een bootje aan het laden met steentjes (ongeveer 1*1*2 meter groot) en dan plotseling een rood-wordende werkhandschoen aanhebben. Rechterduim beetje plat, vlees weg tot aan het bot. En neen, dat voel je echt niet.

Naar het ziekenhuis, duim(overschot) vastgenaaid aan een flap huid onder m'n linkerborst, na een maand losgemaakt en nog drie reconstructies ondergaan. 14 maanden arbeidsongeschikt, blijvende invaliditeit van 5%.

En nu? Alles werkt weer redelijk normaal, maar alle gegevens die eventueel bij de politie, de FBI, Interpol of Scotland Yard liggen, zijn in 1 klap waardeloos omdat ik nu nog maar 9 vingerafdrukken heb...
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 00:58:41 #8
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_60502504
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 23:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Held
Nouja, ik was in ieder geval al in het ziekenhuis.

Je kan trouwens beter iets breken op straat, dan zijn ze eerder bij je.
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 01:01:12 #9
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_60502550
Hele oude oma hebben, die bij het douchen valt en haar rechtervoet breekt. Ze moest een nachtje ter observatie blijven in het ziekenhuis. Mocht er iets zijn zouden ze bellen...

's Nachts gaat de telefoon (4 uur wtf) dus ik trek een sprintje van de trap naar beneden naar de telefoon en mis in het donker de laatste trede......krak

We hebben samen een hoop lol gehad met allebei onze rechtervoet in het gips..
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 01:13:58 #10
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_60502792
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 01:01 schreef Poeke het volgende:

We hebben samen een hoop lol gehad met allebei onze rechtervoet in het gips..
kut.
  PR/Manusje van alles zaterdag 2 augustus 2008 @ 01:56:41 #11
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_60503406
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 00:58 schreef Snakey het volgende:

[..]

Nouja, ik was in ieder geval al in het ziekenhuis.

Je kan trouwens beter iets breken op straat, dan zijn ze eerder bij je.
Ja, als je in een gang een hartaanval krijgt kan je beter 112 bellen
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 02:30:45 #12
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_60503769
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 01:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Ja, als je in een gang een hartaanval krijgt kan je beter 112 bellen

Brand! schreewen schijnt beter te helpen.
pi_60504352
Als financiėle schade ook telt:

Ik moest ooit een keer wachten op een agent die midden op straat een puber van een jaar of 12 zat te bekeuren. Na vijf minuten wachten mijn hoofd uit het raam om hem te vertellen dat hij mij op zat te houden en dat het wel dapper was, zo'n klein menneke de stuipen op het lijf jagen.

Ik had gelijk z'n aandacht en kwam naar mij toe, vroeg papieren die ik niet bij mij had (bekeuring 1) en liep rond de auto en constateerde twee gladde banden (bekeuring 2)
pi_60504408
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 04:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Ik moest ooit een keer wachten op een agent die midden op straat een puber van een jaar of 12 zat te bekeuren. Na vijf minuten wachten mijn hoofd uit het raam om hem te vertellen dat hij mij op zat te houden en dat het wel dapper was, zo'n klein menneke de stuipen op het lijf jagen.

Ik had gelijk z'n aandacht en kwam naar mij toe, vroeg papieren die ik niet bij mij had (bekeuring 1) en liep rond de auto en constateerde twee gladde banden (bekeuring 2)
Dat is vrij kansloos.. 1. Legitimatie is verplicht(sowieso als je auto rijdt) 2. Gladde banden (oke, wel gezocht, maar terecht)

3. Ik geloof er niks van.
pi_60504422
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 04:57 schreef Poit- het volgende:

[..]

Dat is vrij kansloos.. 1. Legitimatie is verplicht(sowieso als je auto rijdt) 2. Gladde banden (oke, wel gezocht, maar terecht)
We spreken over ongeveer 1980-1982, de tijd dat geluk nog heel gewoon was en dingen op z'n boerenfluitjes gingen.
quote:
3. Ik geloof er niks van.
Ik kan je het geloof niet schenken, maar er is niet één woord van gelogen
pi_60504439
De domste kan ik wel plaatsen

Kerstboodschappen doen, eind van de middag, eindelijk tijd. Super gestressed, draai mijn auto een plekje in iets te krap..............schraaaaaaaaaaaaaaaap,langs een hek.....fuck, zag alweer de bek van mijn eega Maar goed, wat nu???? Terugdraaien dan maar, schraaaaaaaaaaaap En ik stond vast, want te kort eruit gedraait, dus nog meer schraaaaaap. Hele rechterkant van de auto dus aan gort

Wasn't me
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 11:20:08 #17
25288 royjn
Uuuuuuuuuuuh ?!?!
pi_60506025
Controleerd geslacht in profiel

aaaah duidelijk
what's your life worth when it's boring? Stop wasting your life ,you only live life once.
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 11:32:44 #18
157839 _Alkaline
The Power Online
pi_60506197
Ik reed samen met mijn toenmalige vriendin richting haar huis om haar daar af te zetten, onderweg zag ik een erg mooi meisje fietsen en ik keek in de spiegel. Daardoor heb ik een obstakel voor me over het hoofd gezien en zo recht op een tracktor in gereden. Mooi meisje kwam nog even vragen hoe het ging! Later mooi meisje leren kennen via een vriend van me en nu is het mooie meisje mijn vriendin

Ongeluk met een mooi eind, bijna te mooi om waar te zijn.

[ Bericht 6% gewijzigd door _Alkaline op 02-08-2008 11:38:40 ]
Op maandag 2 augustus 2010 08:26 schreef TagForce het volgende:
8 want bijtende stof.
pi_60506358
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 11:32 schreef _Alkaline het volgende:
Ik reed samen met mijn toenmalige vriendin richting haar huis om haar daar af te zetten, onderweg zag ik een erg mooi meisje fietsen en ik keek in de spiegel. Daardoor heb ik een obstakel voor me over het hoofd gezien en zo recht op een tracktor in gereden. Mooi meisje kwam nog even vragen hoe het ging! Later mooi meisje leren kennen via een vriend van me en nu is het mooie meisje mijn vriendin

Ongeluk met een mooi eind, bijna te mooi om waar te zijn.
Huh? Dus je zat eerst met je vriendin in de auto.. Maar het is toen uit gegaan en toen kreeg je dat meisje als vriendin? Of heb ik het dan verkeerd?
pi_60506455
20 jaar terug ging mini-_Arual_ naar een kinderfeestje, en werd daar op een klapstoeltje gezet. Mini-_Arual_ zat nog te eten terwijl alle andere mini's al vol zaten (story of my life). De andere mini's renden rond, en eentje daarvan rende tegen de klapstoel aan. Resultaat: oor klem tussen de klapstoel, hoop bloed, gegil, en een littekentje achter het oor.

ik weet nog dat ik in paniek was omdat het niemand lukte om die stoel weer open te wrikken. Ik durf nog steeds niet op klapstoelen te zitten.
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 11:55:43 #21
157839 _Alkaline
The Power Online
pi_60506506
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 11:46 schreef Tanjaa het volgende:

[..]

Huh? Dus je zat eerst met je vriendin in de auto.. Maar het is toen uit gegaan en toen kreeg je dat meisje als vriendin? Of heb ik het dan verkeerd?
Helemaal correct!
Op maandag 2 augustus 2010 08:26 schreef TagForce het volgende:
8 want bijtende stof.
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 11:59:22 #22
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_60506566
Als kind achter de kat aanrennen en met m'n neus op de punt van een oude gaskachel vallen.

Beetje dit idee:

Maar dan met versieringen. Lees: stalen punten (was hip in de vroege jaren 80 )

Gevolg: Michael Jackson in het klein.19 hechtingen om m'n neus bij elkaar te plakken
Littekens nog altijd zichtbaar wanneer ik iemand er op wijs.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_60506629
Ik liep in Sydney onder de Harbour Bridge op weg naar een van die uitkijktorentjes toen een of andere onverlaat die óver de Harbour Bridge reed een vol flesje water uit z'n raam gooide. Dat flesje water kwam zo door de bomen heen, op/langs mijn hoofd en kwam vervolgens 100 meter verder neer (ding ging gigantisch hard).

Toen had ik dus een mooi gat in m'n hoofd waarvoor eerst een ambulancemotor kwam, toen een soort wijkagent, toen kwam er een echte ambulance bij en uiteindelijk nog de echte politie. Hartstikke gezellig!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_60506639
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 11:59 schreef Biogarde het volgende:
Als kind achter de kat aanrennen en met m'n neus op de punt van een oude gaskachel vallen.

Beetje dit idee:

[ afbeelding ]

Maar dan met versieringen. Lees: stalen punten (was hip in de vroege jaren 80 )

Gevolg: Michael Jackson in het klein.19 hechtingen om m'n neus bij elkaar te plakken
Littekens nog altijd zichtbaar wanneer ik iemand er op wijs.
Ik heb nog altijd een harry potter litteken op mn hoofd staan , Toen mn broer en ik klein waren, speelden we wel ns tikkertje, en ik sprong op de bank, maar flikkerde er ook weer meteen af xD Op de punt van de verwarming.
Kortom, gat in mn hoofd, 3 hechtingen daarbij... Nja, Je ziet nog n wit lijntje staan, mr het valt niet zo op...
pi_60506694
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 04:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Dan heb ik er ook nog zo 1.. (hoewel koste met uiteindelijk niks).

Waren de weg kwijt met de auto in vreemde stad, en verderop zagen we wat agenten staan dus wij ernaar toe om de weg te vragen. Bleek het een alcohol controle te zijn. Konden we achteraan sluiten. Ik stap de auto uit om de agent duidelijk te maken dat we gewoon de weg kwijt zijn en word gelijk weer in de auto gebonjourd.
Hadden ook geen papieren bij maar daar werd niet naar gevraagd, liep dus goed af
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')