abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 augustus 2008 @ 23:50:25 #101
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_60564274
Yep, ik heb er tandpasta op gesmeerd. Ik heb het alleen op de gesloten pokken gesmeerd en niet op wondjes, en volgens mij vond ie het wel lekker (zowel om af te likken als af te koelen op de huid). Ik heb trouwens niet echt scherpe tandpasta maar van die kruidenpasta. En vanavond heeft ie een havermoutbadje gehad.
Nog een paar daagjes afzien, hij krijgt er nog steeds meer helaas dus zal nog wel niet het hoogtepunt zijn.
Als het morgen nog zo zielig is dan ga ik wel langs de apotheek. De huisarts raadde trouwens wel mentholpoeder aan.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_60564458
ja, ik heb dat vaker gehoord, dat sommige huisartsen het nog wel aanraden. maar toch zou ik er heel voorzichtig mee zijn. 't schijnt heel slecht te zijn als ze dat inademen.
pi_60568134
Kersjes ik lees het nu pas van je moeder. Hopelijk kunnen ze haar in Israel beter helpen. Dat wachten lijkt me echt verschrikkelijk

Pff hier een heftig nachtje gehad. Linde was gisteren al een beetje uit haar hum, maar 's avonds had ze na het eten ineens 38,4. Waarschijnlijk heeft het iets te maken met een tandje dat eraan komt Dus vannacht erg weinig geslapen want eten/fles wilde ze steeds niet omdat het pijn leek te doen, maar slapen met honger is ook geen succes Vandaag ben ik vrij. Ben benieuwd wat deze dag ons allemaal gaat brengen
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 15:23:06 #104
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_60577286
Och die Brent! Wat zielig zeg! Beterschap ermee in elk geval!
(het lijkt nu overigens erg genoeg, zodat dit DE keer blijkt te zijn?)
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_60584050
Hoe was jullie dag, Rocka ?
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 21:53:23 #106
190853 RockabeIIa
pi_60585771
Vreselijk. Het is nog veel erger dan gisteren. Kindje Krentebol
Ik schrok me een hoedje vanochtend toen ik hem uit zijn bed haalde. In zijn wenkbrauwen, onder zijn haar, bij zijn poepertje, onder zijn voeten, in zijn oren zelfs. Geen enkel lichaamsplekje is vrij van bulten en sommigen zijn zo dik en groot, echt vies en pijnlijk om te zien alleen al...
De bulten knappen vanzelf open, hij krabt er nauwelijks aan. Zijn huidje is gewoon zo dun en de bulten zo dik... En hij huilt heel vaak van de jeuk, gewoon omdat ie van gekkigheid niet meer weet wat ie moet doen of waar ie het moet zoeken. Echt, ik zou willen dat ik een weekje verder ben... Ik ben er zo druk mee ook. Ik verwen hem en laat hem aan modderen wat hij maar wil, zo gauw de verveling toeslaat gaat hij krabben dus ik probeer hem maar bezig te houden. Eten heeft ie ook geen zin in. Avondeten: vis van de markt en een raketje met bakje hagelslag om te dippen (don't ask... hij vindt het het einde )

Morgen is het vast beter.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 21:55:02 #107
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_60585826
Och arme Brent! "Het hoort erbij" , kan ik wel zeggen, maar wat lijkt me dat erg om te zien.
Heb je al een zemelenbadje oid gebrobeerd?

Beterschap!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 21:56:05 #108
190853 RockabeIIa
pi_60585858
yep gisteren en vandaag PM.
pi_60585922
Ach, arme Brent Hopelijk gaat het vanaf nu snel beter met hem Rocka
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 22:01:53 #110
190853 RockabeIIa
pi_60586022
Dat hoop ik ook. Maar ondanks dat ie er zo'n last van heeft en er niet uit ziet vind ik em toch het allerleukste kind van de wereld (vooral toen ie vanavond in zijn pyama met nikes eronder weer de dellerige negerin aan het uithangen was op dat Lollipop nummer van Lil Wayne Dat vindt ie zulke gave muziek )

Gek ook, hoe zeer het je doet en hoe misselijk je kunt worden van je kind die pijn heeft...
pi_60586081
Ja, dat zijn afschuwelijke dingen en ze raken je in je hart. En op het moment dat wij ons er nog rot over voelen staan zij alweer te huppelen op foute muziek
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 6 augustus 2008 @ 08:45:37 #112
190853 RockabeIIa
pi_60593340
Dramanachtje gehad... Zo erg dat mijn vriend er uit is gegaan om 3 uur ofzo en die heeft verder helemaal niet meer geslapen. Hij was dan ook erg chago vanochtend :/
Brent zelf heeft wel goeie zin maar blijkbaar is de jeuk voor hem zo erg in bed dat hij er erg vaak wakker van werd. Eenmaal bij ons in bed kroop hij ook om de 30 seconden het bed door om een koeler stukje bed.
Ik zal straks eens een foto plaatsen... volgens mij gaan het behoorlijke littekens worden.
  † In Memoriam † woensdag 6 augustus 2008 @ 08:55:10 #113
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_60593426
Agossie die arme Brent. Kun je hem vandaag niet lekker in het zonnetje laten spelen? Misschien gaat het uitdrogen van die krengen dan iets sneller. Arm kereltje toch.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 09:01:07 #114
190853 RockabeIIa
pi_60593479
Brent en zon is niet zo'n goeie combi, slaapmeisje.
Hier een fotootje van mijn mob. Helaas niet van denderende kwaliteit, je ziet niet eens zijn kleine pokjes (maar ze zijn allover the place). Ik weet in elk geval dat ie het nooit meer krijgt na deze aanval Zijn oogje zit niet meer dicht gelukkig (maar nog wel rood).

en deze is van eergisteren toen ik dacht dat het niet veel erger kon worden...
  woensdag 6 augustus 2008 @ 09:09:01 #115
11682 Moonah
Jolie femme
pi_60593562
Oooh, wat sneu voor Brent...
Succes ermee Rocka. En met je chago vent
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 09:21:59 #116
190853 RockabeIIa
pi_60593801
Die is toch op zijn werk

Ik zag trouwens nog steeds nieuwe waterpokjes. Ben verbaasd dat het zo lang duurt. Vorige week donderdag zag ik zijn eerste (die dikke links boven zijn oog). Het was echt een heel klein puntje. Als dat dag 1 is dan zitten we nu op dag 7... en ik dacht dat het na 4 dagen klaar zou zijn.
pi_60593922
Jeetje Rocka dat zijn er wel heel veel zeg Arme Brent! En dan ook nog een chago vent erbij
  woensdag 6 augustus 2008 @ 09:31:51 #118
190853 RockabeIIa
pi_60593985
Stiemie, geloof me: irl ziet het er echt 10x erger uit (en een beetje vies ook...)
pi_60594231
Arme kleine krentenbol...

ik las laatst trouwens iets over zo'n homeopatisch vsm (?) zalfje wat ook te gebruiken is bij waterpokken tegen de jeuk. Ik weet alleen niet meer precies welke... misschien eens vragen bij de drogist? Sorry maar ik heb even gezocht en je mag het alleen gebruiken op een intacte huid. Dat zal bij die open pokjes dus niet mogen ben ik bang...
pi_60594313
Jeetje Brent, dikke
wat zie jij er zielig uit zo.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 09:54:34 #121
190853 RockabeIIa
pi_60594350
Er is nog weinig intact aan...
  woensdag 6 augustus 2008 @ 10:31:42 #122
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_60595050
Jemig zo erg heb ik het nog nooit gezien (niet dat ik nou zoveel pokken ervaring heb, maar toch!) Arme Brent!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_60595857
arme arme brentevent. hopelijk is 't dieptepunt nu wel ongeveer bereikt. misschien toch dat 'lotio alba' nog even vragen bij de apotheek/huisarts?
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:29:20 #124
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60596377
Ah, Brent, arme knul. Heel veel beterschap hoor!

Anna is ook ziek, verkouden en hangerig, maar ik heb gelukkig nog geen pokje gesignaleerd...
Heb net het kdv gebeld en ze zit gewoon te eten, het drinken gaat alleen slecht. Misschien toch even naar haar oren laten kijken.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:33:20 #125
190853 RockabeIIa
pi_60596459
Het begint al een beetje in te drogen, Bix. Is het dan nog nodig? In een iets verder stadium ga ik bepanthen smeren. Da's wel zo'n wondermiddel om genezing te bevorderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')