Niet zo moeilijk om te vinden hoor. Of is je vrijdag niet compleet als Hans het niet post?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:41 schreef Litton-Lane het volgende:
Waar is Hans, Hans Dames en Heren.....
Normaal komt zijn playlist van MYA.
Volgens mij is hij weggebleven vanwege de gast.....
Eerste uur:quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:41 schreef Litton-Lane het volgende:
Nu met beeld... Geweldige reacties van Michiel en Astrid (?)quote:
Dat klinkt goedquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eerste uur:
House Of Pain - Jump Around
Gabriella Cilme - Sweet About Me
The BPA ft David Byrne - Toe Jam
LeLe - Skinny Jeans
The Last Shadow Puppets - Standing Next To Me
Sia - The Girl That You Lost To Cocaine
Cut Copy - Lights & Music
Calvin Harris - Acceptable In The 80s
Eminem - The Real Slim Shady
Sigúr Ros - Inní Mér Syngur Vitleysingur
Nou, het is wel vertrouwd....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk om te vinden hoor. Of is je vrijdag niet compleet als Hans het niet post?
Joehoe !quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:41 schreef Litton-Lane het volgende:
Alle Ramen Continu Open (arco dus)quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Joehoe !
Gisteren al gepostben nu druk bezig om een nieuwe pc de lucht in te helpen.. Die lucht! Staan hier 3 pc's te stampen en dus is de temp al aardig aan het oplopen.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:48 schreef Jannekje7 het volgende:
"Je kunt of zo'n stom onderzoek doen, of kijken of je jezelf kunt pijpen"
Wat moet ik dan doen..?
Jup en uiteraard bier !! Er is genoeg voor straks en ook nog voor de Freaknachtquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Alle Ramen Continu Open (arco dus)
Proost hequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup en uiteraard bier !! Er is genoeg voor straks en ook nog voor de Freaknacht
vind persoonlijk het derde uur het gaafst. Al was het alleen al vanwege o.a. Hit Me TV en MGMT en de Rudy's Guilty Plessure is deze week niet eens zo heel fout, maar vooral ergquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat klinkt goed![]()
House Of Pain. Zag afgelopen week die video nog eens. Hoe briljant is die. Echt heerlijk `90s![]()
playlist?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
vind persoonlijk het derde uur het gaafst. Al was het alleen al vanwege o.a. Hit Me TV en MGMT en de Rudy's Guilty Plessure is deze week niet eens zo heel fout, maar vooral erg![]()
Dat zal wel lukken. Hij smaakt goedquote:
Daar zit wat in inderdaad. Wat je hier schrijft.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:56 schreef Jannekje7 het volgende:
Haar (kims) houding zo voor de webcam, komt eigenlijk best onzeker over... steeds bewegen, dr haren her-rangschikken (doe ik ook als ik me ongemakkelijk voel), beetje ongemakkelijk meebewegen met de muziek..
http://www.llink.nl/MoveYourAss-Radio.66.0.html en dan even verder klikkenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]
playlist?
[..]
Dat zal wel lukken. Hij smaakt goed
Ik zeg altijd zinnige dingenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:58 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Daar zit wat in inderdaad. Wat je hier schrijft.
Het staat al ruim 2 weken fout (breedbeeld-beeld op een standaard formaat stream).quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:01 schreef Broekie het volgende:
Hebben ze nu net de beeldverhouding verprutst of staat het al de hele avond fout en valt het me nu pas op?
Die plaat van M.I.A. ken ik niet dus ben wel benieuwd want ken eigenlijk alleen het "bekendere" Jimmy (wat 'n track!). Robert Miles is toch ook wel jeugdsentiment. Dreamhousequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:01 schreef Timo20 het volgende:
Rudy`s Guilty Pleasure - Robert Miles![]()
![]()
![]()
En M.I.A. is ook tof
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eerste uur:
House Of Pain - Jump Around
The Black Kids - I'm Not Gonna Teach Your Boyfriend How To Dance With You
Gabriella Cilme - Sweet About Me
The BPA ft David Byrne - Toe Jam
LeLe - Skinny Jeans
The Last Shadow Puppets - Standing Next To Me