quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:39 schreef mooiboi89 het volgende:
Je kunt veel zeggen, maar die Milika is een echte MILF
Ze is zelfs oma....GILF dus!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:39 schreef mooiboi89 het volgende:
Je kunt veel zeggen, maar die Milika is een echte MILF
de gemiddelde sbs kijker kan uberhaupt nergens een touw aan vast knopen dus dat scheeltquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:08 schreef SuspendedAnimation het volgende:
Jezus, wat een baggerprogramma.
Daar waar geen enkele nieuwszender nog aandacht besteed aan het Alpendrama, moeten zij het weer gebruiken als het hoofditem. Laat die mensen GVD met rust! Stel ongefatsoeneerde paupers.
Daarnaast hebben ze in twaalf jaar tijd nog steeds geen kaas gegeten van monteren. Interviewen ze en mindervalide vrouw die meteen haar kans grijpt om haar hele levensverhaal te vertellen. Wordt ze intussen abrupt onderbroken door de voice over. Intussen vrolijk doorbrabbelend. De kijker kan er geen touw aan vastknopen.
Ja, ik kijk het ook elke dagquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:11 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
Kijk dan iets anders denk ik dan.
Dan kijk ik nog liever Man Bijt Hond; wisselende onderwerpen en af en toe fascinerende sketches.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:55 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Hart van Nederland
Huisvrouwenjournaal is een betere naam voor die baggerzooi
Hoe was het afgelopen? Had Joop nog de schade betaald?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:12 schreef Pulu het volgende:
Nederland op zijn smalst.....
"De kat van Anita is gisteren gewond geraakt bij een gevecht met de hond van buurman Joop en die weigert de kosten van de dierenambulance te vergoeden, zometeen na de RECLAME!"
En dat wordt gebracht als een belangrijk item...
Mensen die geen tv kunnen betalenquote:
Hoe oud is ze dan?quote:
*fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap*quote:
Ja het zou ook niet in je opkomen dat er mensen zijn die het gewoon niet leuk vinden om TV. te kijkenquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:19 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Mensen die geen tv kunnen betalen![]()
OT: Hart van Nederland is super!! Dus ik ben het niet eens met de klacht..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |