1 zo'n schilderij meenemen en je hoeft nooit meer te werkenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:20 schreef 2609 het volgende:
hahahahaha je gaat toc hniet in een museum werken![]()
![]()
Niet waar, je kan ze toch niet verkopen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:23 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
1 zo'n schilderij meenemen en je hoeft nooit meer te werken
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Batterij was leeg van m'n telefoon.
Ik zou dus best in Japan willen studeren maar ze zijn niet echt zo Engels georienteerd daar net als in Korea toch?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:27 schreef SeLang het volgende:
Jammer Ananas, gemiste kans!
Japanse chicks zijn exteem makkelijk en doen alles op de eerste date, ook de niet-sletjes. Reeele scoorkans.
In tegenstelling tot Chinese- en Koraansen enzo, dat duurt maanden (tenzij je een enorme slet treft).
Jappen kunnen beter Engels dan Fransen denk ik hoorquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:35 schreef Jorwol het volgende:
Mwoah, ze kunnen redelijk aardig Engels in Japan... Beetje vergelijkbaar met Frankrijk... ze kunnen het wel, ze zijn alleen verlegen
Nah, ze kunnen wel Engels, alleen willen ze het niet in hun eigen land... Bij Japanners is het eerder verlegenheid. Maar goed, verschilt natuurlijk ook weer van persoon tot persoon!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:42 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Jappen kunnen beter Engels dan Fransen denk ik hoor
Fransen willen gewoon geen Engels spreken.. niet omdat ze verlegen zijn, of ze kunnen het gewoon helemaal niet
Dan was het wel een heel erg paupere Japanner... Een beetje Japanner loopt natuurlijk rond het Van Gogh/Rijks etc.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:47 schreef postmortum het volgende:
ik ben benieuwd in welk musuem je werkt , als ik erachterkom houden we daar een klb baggermeet![]()
Ik gok Nemo trouwens
Fransen zijn niet verlegen, die spreken het nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:35 schreef Jorwol het volgende:
Mwoah, ze kunnen redelijk aardig Engels in Japan... Beetje vergelijkbaar met Frankrijk... ze kunnen het wel, ze zijn alleen verlegen
Japanse meisjes kunnen veel beter Engels dan de jongens.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:29 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik zou dus best in Japan willen studeren maar ze zijn niet echt zo Engels georienteerd daar net als in Korea toch?
Zij kon trouwens wel goed Engels wat ik niet evrwacht had, normaal kunnen ook de Japanse jongeren geen zak Engels die er komen.
Dan denk ik toch echt dat ie eerder een Japanse van 1,70 gezien heeft!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:03 schreef Bushmaster het volgende:
Laat ik je uit je droom helpen. Een Japanse van 1.70 m. bestaat niet. Je bent in de war met een Koreaanse genetisch gemanipuleerde maiskip.
''Nu te koop in de boekenwinkel naast De_Boswachter: Mijn leven ''quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:54 schreef rene90 het volgende:
Leest lekker weg, je moet een boek beginnen, "Ananas en zijn museumleven" of iets.
Iddquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |