En jij denkt dat iedereen die iedere dag lekker op t werk zit te kakken z'n handjes wast?quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:00 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je handen wassen kan daarna nog. Je reet wassen meestal niet op kantoor.
Ik ga op jaarbasis een keer of 4 op kantoorSchijten als ik op visite ben doe ik trouwens ook nooit
Om vervolgens met zijn of haar gore klauwen in de droppot te graaien.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En jij denkt dat iedereen die iedere dag lekker op t werk zit te kakken z'n handjes wast?
Handen wassen is voor vrouwenquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:23 schreef ruby het volgende:
[..]
Om vervolgens met zijn of haar gore klauwen in de droppot te graaien.
stront aan de klauwen, das voor echte mannen?quote:
Nee, echte mannen kunnen wel normaal hun billen afvegen met wc-papierquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:30 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
stront aan de klauwen, das voor echte mannen?
ach,, zolang je niet de hele dag met je vingers in je mond loopt overleef je het wel hoor,quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:37 schreef ruby het volgende:
Gedverdemme, en dan te bedenken dat als je handen schudt met mensen dat daar dus figuren tussen zitten die de moeite niet nemen om hun ranzige klauwen te wassen.
Hmmm en nu lekker met mijn blote handjes een stokbrood met kaas etenquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:37 schreef ruby het volgende:
Gedverdemme, en dan te bedenken dat als je handen schudt met mensen dat daar dus figuren tussen zitten die de moeite niet nemen om hun ranzige klauwen te wassen.
ok gelukkig,dan doe ik toch iets goedquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, echte mannen kunnen wel normaal hun billen afvegen met wc-papier
ha! das nog niks, ik heb zo nu en dan overal schijt aan!quote:
Zolang je toch zelf daarná je klauwen wast is er niets aan de hand?quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En jij denkt dat iedereen die iedere dag lekker op t werk zit te kakken z'n handjes wast?
zelfs dan overleef je het wel.. alleen maar goed voor je immuun systeemquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:40 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
ach,, zolang je niet de hele dag met je vingers in je mond loopt overleef je het wel hoor,
sowieso je eigen handen wassen voor het eten enz, dus geen last van,
Ja maar je collega's raken ook deurklinken aanquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zolang je toch zelf daarná je klauwen wast is er niets aan de hand?
En als ik mijn handen nou was in de keuken?quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja maar je collega's raken ook deurklinken aan
en dan de kraan weer uit zet? die kraan waar ook je collega aan zit?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En als ik mijn handen nou was in de keuken?
Zolang er nog geen steriel toetsenbord of aanrecht is uitgevonden, maakt dat dus geen drol (ik zei drolquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is dat je zelfs niet weet te improviseren als je een pot en wc papier naast elkaar ziet staan en hangen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:34 schreef AnalQueen het volgende:
..
Om te beginnen snap ik niet waarom je ooit op een openbare WC, waar menig ander vadsig persoon met zijn bepuiste grafreet is op gaan zitten om de boel eens flink te bemesten, zou gaan zitten. Dat lijkt me heel erg vies, de gedachte alleen al maakt me misselijk.
..
Ik neem een keer per week een rol en een emmer water mee naar huis. Ik poep niet op het werk maar ik wil ook de voordelen die m'n collegas zich toe-eigenen niet mislopen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:37 schreef SuperwormJim het volgende:
Zo bespaar je tenminste water en wcpapier.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:48 schreef ruby het volgende:
Wel vervelend als je heel hard moet knetteren.
mensen die zich daar druk over kunnen makenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:50 schreef rival het volgende:
[..]
en dan de kraan weer uit zet? die kraan waar ook je collega aan zit?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:50 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik neem een keer per week een rol en een emmer water mee naar huis. Ik poep niet op het werk maar ik wil ook de voordelen die m'n collegas zich toe-eigenen niet mislopen.
Ben jij soms een collega van mij?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:02 schreef PDOA het volgende:
Ik zuip altijd zoveel mogelijk koffie op m'n werk (dan word je drol zo lekker zacht), en dan 's middags ga ik er eens goed voor zitten en chocola maken! En meestal zit er dan ook zo'n enorm remspoor aan de rand van de plee, zodat mensen weten dat er iemand ongeneeerd heeft zitten schijten! Heerlijk!
fail, het begon er juist mee dat de collega's hun handen niet wastenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:50 schreef rival het volgende:
[..]
en dan de kraan weer uit zet? die kraan waar ook je collega aan zit?
Kijken doe je voor het doortrekken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:50 schreef ruby het volgende:
Ik begrijp het niet dat er inderdaad figuren rondlopen die niet de moeite doen om ff te kijken of er nog wat sporen of iets dergelijks in de pot liggen te rotten.
Vrouwen kunnen er ook wat van hoor, goeie grutten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |