Pauper. Ga rechts rijden kneus!quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:30 schreef TubewayDigital het volgende:
serieuze reactie voor de mensen die nog lezen:
ben dus ook zo iemand en zal even uitleggen hoe het zit, in nederland splitsen snelwegen zich veelvuldig en eveneens komen ze vaak samen. Als jij dan continue rechts wil rijden ben je alleen maar bezig met van rijstrook wisselen: naar links gaan als ze zich splisten, weer naar rechts gaan als wegen mengen (en jij zat op de linkerweg). Ik blijf dus gewoon lekker op de baan waar ik zit zolang het niet de meest linkse is, in de praktijk is dat vaak de middelste.
Daar heb je op zich wel een punt. Dan rij je netjes rechts en ineens zit je op de afslag naar schubbekutteveen, maar ja, je kan dan weer gewoon naar links gaan, zo moeilijk is dat nietquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:30 schreef TubewayDigital het volgende:
ben dus ook zo iemand en zal even uitleggen hoe het zit, in nederland splitsen snelwegen zich veelvuldig en eveneens komen ze vaak samen. Als jij dan continue rechts wil rijden ben je alleen maar bezig met van rijstrook wisselen: naar links gaan als ze zich splisten, weer naar rechts gaan als wegen mengen (en jij zat op de linkerweg). Ik blijf dus gewoon lekker op de baan waar ik zit zolang het niet de meest linkse is, in de praktijk is dat vaak de middelste.
Sinds wanneer heeft het fietspad rijstroken?quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:38 schreef _Arthur het volgende:
Vannacht ook van die paupers die op de middelste baan rijden. Gewoon lekker met 160 er rechts langs gefietst.
Met 'de meest rechtse rijstrook kiezen' wordt niet bedoeld dat je ook bij elke afrit rechts van de blokmarkering moet gaan rijdenquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:30 schreef TubewayDigital het volgende:
Volgens mij snap jij de situatieschets van een veelvoorkomende situatie op de snelweg niet echt. Maar snijden is hier wellicht ook verkeerd gebruikt. Ik bedoel gewoon iemand die hem ervoor ramt.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:24 schreef slindenau het volgende:
Jij gaat sneller, hij snijdt je, en dan loop je nog langzaam op hem in? Iets klopt hier niet...
Daar wacht ik niet eens op, gewoon rechts erlangs, hoef ik niet te remmen/acceleren, en dat is beter voor het milieu :-)quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:00 schreef Worldbeaterbeater het volgende:
Dat zie je ook altijd als iemand redelijk vroeg de auto voor die van jou gooit om een vrachtwagen die pas 300m verderop rijdt in te halen. Loop je langzaam op hem in omdat die gozer je snijdt natuurlijk en dan zie je hem al denken en langzaam het gas loslaten van "Hmm, gaat die gozer nou bumperkleven?"
nee maar als het een beetje tegen zit ben je alleen maar van rijstrook aan het verwisselen, zeker hier in het westen van het land is het een beetje kut geregeld allemaalquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar heb je op zich wel een punt. Dan rij je netjes rechts en ineens zit je op de afslag naar schubbekutteveen, maar ja, je kan dan weer gewoon naar links gaan, zo moeilijk is dat niet
Ik maak het vaak genoeg mee hoor, dat ik met een 'redelijke' snelheid links aan kom rijden, en dat een auto hem er nog even lekker voor gooit waardoor ik mag gaan remmen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:37 schreef Worldbeaterbeater het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij de situatieschets van een veelvoorkomende situatie op de snelweg niet echt. Maar snijden is hier wellicht ook verkeerd gebruikt. Ik bedoel gewoon iemand die hem ervoor ramt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |