quote:Heej iemand die het met me eens is
Op woensdag 20 maart 2002 12:36 schreef Theeboon het volgende:
Drukqs vind ik overigens een uiterst relaxed album, je moet 't gewoon vaker luisteren.
quote:Ik heb een live mix van dat aphex in japan is, je moet het publiek es horen man, echt geweldig. Als hij in nederland is wil ik er heen. Maar ja, leer mij rdj kennen...
Op woensdag 20 maart 2002 16:45 schreef Buddha_Monk het volgende:
kheb trouwens een hele vette live set van aphex twin samen met Derrick May en Richie Hawtin... electro meets techno op een heeeeel ander niveau.... hele goede shit...t'is gewoon een combinatie van Aphex's electronische wazigheid en Richie simplistische minimale techno sound... echt ene toppertje...
quote:Ik vind het album alleen maar meer tegenvallen
Op woensdag 20 maart 2002 12:36 schreef Theeboon het volgende:
Drukqs vind ik overigens een uiterst relaxed album, je moet 't gewoon vaker luisteren.
Ook leuk trouwens hoewel niet RDJ
Kosmik Kommando - Universal indicator 5 (Ultra Violet) 12" op Beta Bodega
Acid op de typisch onnavolgbare Rephlex wijze
Volgens mij gaat hij nog wel meer releasen.
En alle up-tempo nummers van drukqs zijn echt vet. Je moet gewoon zelf een cd burnen met de nummers die je leuk vind.
al zijn muziek, ook muziek van zijn pseudoniemen zijn briljant
een classical componer to be ;-)
quote:Inderdaad. En een geweldige titel ook, zonder h dan
Op maandag 25 maart 2002 18:50 schreef mrcool het volgende:
Vandaag de cd gekocht. Zeer vet. Het nummertje Heliosphan is toch wel echt de paddo-anthem!
Hij heeft zijn werk namelijk ook gedeponeerd in het spel Eve-Online...
Aphex Twin is de beste!
Wat is er nou beter om deze muziek in een spel te flikkeren... lekker relaxed spelen!
*Luistert nu Drukqs cd1
quote:Zou kunnen. Ik weet wel dat er (minstens) twee versies zijn van het Richard D James album, waar de extra tracks bestaan uit de tracks op de Girl/Boy EP.
Op dinsdag 16 september 2003 11:21 schreef RedWind het volgende:
Terug komend op SAW-I.
Zijn daar niet 2 versies van? Een gewone ceedee en een met een set extra tracks? Of vergis ik me?*Luistert nu Drukqs cd1
Ten tweede:
Drukqs zal echt niet zijn laatste album zijn hoor. Hij is nog steeds actief, zowel live als in zijn studio onder de DJ Smojphace alias (alhoewel Smojphace EP voor minstens 2/3 bagger was), om maar te zwijgen van zijn allernieuwste plaat Mangle11 op Rephlex (AFX dus). Van windowlicker zei onze vriend Mr. James net zo goed dat het zijn laatste zou worden, and we all know that man is full of shit (but we love him )
quote:Run the place red remix was wel OK, erg geinig, maar KTPA1 en 2 klinken echt als ballonnenklysma's
Op vrijdag 19 september 2003 11:26 schreef baukel het volgende:
Smojphace EP bagger?ik vind die ep briljant!
quote:De KTPA tracks schijnen computerdata o.i.d. te zijn en niet muziek met daarin een respectlist en een fotootje. Ik neem voorlopig aan dat die info klopt, want muziek hoor ik er echt niet in. Niet dat ik niet van noise hou of zo, want Merzbow achtig spul kan ik ook wel hebben, maar dit is het zeker niet.
Op vrijdag 19 september 2003 11:51 schreef resurreXXion het volgende:[..]
Run the place red remix was wel OK, erg geinig, maar KTPA1 en 2 klinken echt als ballonnenklysma's
quote:Ja, daar heb ik ook allerlei vage verhalen over gehoord. Je zou die data moeten inbrengen in een commodore 64 of zoiets en dan kreeg je een afbeelding van Come to Daddy EP. Dacht dat het zoiets was.
Op vrijdag 19 september 2003 12:11 schreef Weakling het volgende:[..]
De KTPA tracks schijnen computerdata o.i.d. te zijn en niet muziek met daarin een respectlist en een fotootje. Ik neem voorlopig aan dat die info klopt, want muziek hoor ik er echt niet in. Niet dat ik niet van noise hou of zo, want Merzbow achtig spul kan ik ook wel hebben, maar dit is het zeker niet.
Best wel cool, als het echt zo is
quote:Hoe kom je daar bij?
Op dinsdag 16 september 2003 00:48 schreef Alaric het volgende:
Hehe... Ik wist niet dat hij CD's maakte...
Ik ken um namelijk nog niet zo lang...Hij heeft zijn werk namelijk ook gedeponeerd in het spel Eve-Online...
Aphex Twin is de beste!
Wat is er nou beter om deze muziek in een spel te flikkeren... lekker relaxed spelen!
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 20-09-2003 09:55]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |