SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde eigenwijs
Viva la afca
Die shizzle is nasty.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:28 schreef Noshiba het volgende:
Dus ik ben eindelijk weer toe aan m'n jaarlijkse nagelknipbeurt,
TS heeft aids en kan er niet tegen maar is geen gayquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:29 schreef Gluckskafer het volgende:
Ga naar de manicure.
Dude, je bent niet grappig.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:30 schreef Noshiba het volgende:
[..]
TS heeft aids en kan er niet tegen maar is geen gay
Was ook totaal niet grappig bedoeld, maar ik ga gewoon uit princiepe niet naar zo een manicureshizzle!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dude, je bent niet grappig.
[ afbeelding ]
Waarom niet ? 1 keer per 2 maanden is zeker niet slecht voor je. Natuurlijk moet je wel je eigen nagels bijhoudenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:32 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Was ook totaal niet grappig bedoeld, maar ik ga gewoon uit princiepe niet naar zo een manicureshizzle!
Bij de beautysalon je wenbrauwen laten uitdunnen en epileren ook niet?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:32 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Was ook totaal niet grappig bedoeld, maar ik ga gewoon uit princiepe niet naar zo een manicureshizzle!
't Kost je wel een fortuin hoor!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:36 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Bij de beautysalon je wenbrauwen laten uitdunnen en epileren ook niet?
Doen alle mooiboys tegenwoordig hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |