Met naam en toenaam dan maar?
Portaal

een landelijke corporatie met een callcenter in Veenendaal en regiokantoren.
In onze wanhopige zoektocht naar een woning, hebben we eindelijk succes:
na 3e te zijn geëindigd voor een geweldige woning, bleek dat de twee kandidaten voor ons hadden geweigerd! Dus!

wij hebben de woning!! DIt kan ik in het systeem zien, want ik werk bij een collega-corporatie, aangesloten bij dezelfde woonruimte-verdeler.
Dus

yay! Bellen naar die toko en vragen wanneer we mogen komen voor contract tekenen, want
A) we willen zeker weten dat we de woning hebben
B) zodat we kunnen beginnen met voorbereidingen (inpakken etc.)
C) we willen de huidige woning op tijd opzeggen, zodat we niet dubbel betalen
Woensdag gebeld: --> jullie krijgen morgen een brief
Donderdag gebeld na geen brief: jullie worden morgen teruggebeld
Vandaag gebeld na niet gebeld: ja, mevrouw is op vakantie, dinsdag mag je terugbellen
Kastje, muur,

Moet ik flikken, om onze huurders zo ontzettend nutteloos in de zenuwen te laten zitten. Bij ons hoor je dezelfde dág nog of je gegevens zijn goedgekeurd en wordt er een afspraak gemaakt! Omdat je nu eenmaal wéét dat mensen een hoop moeten regelen voor een verhuizing én gewoon graag willen weten of 't goed zit, helemaal als ze graag willen verhuizen. Wij bijvoorbeeld, zitten in een sloopwoning, en ondanks dat we nog even de tijd hebben, wordt de buurt er niet beter op!
[ Bericht 12% gewijzigd door Biogarde op 01-08-2008 16:58:23 ]