quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:23 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Om 't nog erger te maken; TS heeft geen eigen Getz maar gebruikt die van mams!![]()
N~
dat maakt het minder triest!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:23 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Om 't nog erger te maken; TS heeft geen eigen Getz maar gebruikt die van mams!![]()
N~
ja jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:18 schreef Nickenator het volgende:
trots erop dat'ie iemand eruit heeft geraced die;
A: niet wilde racen.
Joh, 't is een auto, en dan kan ik lekker doorsparen voor m'n Audi terwijl ik toch overal kom.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:30 schreef 100% Tukker het volgende:
Tof dat je eerlijk zegt dat je in een Getz rijdt.
Niet getreurd, op de snelweg haal je dat soort paupers altijd makkelijk in met je Getzje. Zulke Golfjes vallen boven de 100 km/u namelijk uit elkaar...
Groetjes,
Een BMW 760li fahrer
Net alsof jij wel eerlijk bent over je barrelquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:30 schreef 100% Tukker het volgende:
Tof dat je eerlijk zegt dat je in een Getz rijdt.
Een BMW 760li fahrer
verkeersdrempel, vermoed ik.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:32 schreef alors het volgende:
Paupers die denken dat je als een blok valt hen (tegelzetters met een petje en een gouden ketting) als ze even gas geven als ze langs je rijden in hun getunede golf.
Mooiste is nog als ze gas geven en even verderop is een vluchtheuvel, waarvoor ze plat op de rem moeten omdat hun verlaagde golf anders crasht op een miezerig vluchtheuveltje
omdat hij in de jostiband speelt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:07 schreef Nikmans het volgende:
Waarom zet je dat N~ niet gewoon in je sig?
Ja, dat zal hem lerenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:28 schreef liquid-orange het volgende:
Je kan ook voor de lol em uitdagen door gas te geven, net doen alsof je hem er wel ff uit zal trekken en vervolgens normaal optrekken.
TS durft er gewoon niet voor uit te komen dat ie een Opello astronaut isquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een Opel Getz?
Of was het toch een Hyundai?
Waarom wel? Zoveel extra moeite is 't niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:07 schreef Nikmans het volgende:
Waarom zet je dat N~ niet gewoon in je sig?
Op aanvraag van jou aangezien je zei dat je geen vrienden had en zei dat je vond dat er allemaal intellectuele mensen waren waar je wat van kon leren. Hopelijk hebben zowel ik als de jostieband je toch nog een gevoel van acceptatie gegeven.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:37 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
omdat hij in de jostiband speelt.
G~
Opel Getz? Riiight.quote:
Helaasch makker, dat wordt dan delen!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:03 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Gvd! Ik heb al patent op de N~, lullo!
N~
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |