Hehe, dat had ik inderdaad nog kunnen doen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:46 schreef gers het volgende:
je kan hem natuurlijk ook heel goedkoop aanbieden en de verzendenkosten duurder maken
Zo'n lite uiteraard, maar in de fik steken waarom? Trouwens is al eens iets soortgelijks gedaan met "will it blend". Maar even ontopic, ik kan die centen dan weer witwassen in een pub of op een andere manier verbrassen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:59 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Was het de ds lite?
Zoniet, dat grote grijze kut ding levert geen 20 euro op joh.
Steek het in brand en zet het op youtube, hebben veel meer mensen plezier van!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Acht Cola, Acht Bier!
Volgens mij was het een GILF, dus laat maar zitten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
die schooier.. m/v ?
anders kan je der in natura laten betalen?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:03 schreef right_turn het volgende:
Ik snap zulke dingen niet. Bij jou ligt dat ding te verstoffen en die 'schooier' zoals jij hem noemt, ik zou eerder geneigd zijn te zeggen een mooi mens maar dat terzijde, is bereid om zijn laatste stuivers hiervoor aan je te overhandigen. Strijk je hand over je hart TS. Verricht eens een goede daad!Waarom begin jij geen voedselbank, of nog beter, waarom adopteer jij niet 20 arme negertjes met bolle buikjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ontopic: als je iets wilt hebben dan spaar je er voor, als je perse moet bedelen dan doe je dat voor eten en drinken. Bedelen voor een DS vind ik iets voor schooiers inderdaad.JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:03 schreef right_turn het volgende:
Ik snap zulke dingen niet. Bij jou ligt dat ding te verstoffen en die 'schooier' zoals jij hem noemt, ik zou eerder geneigd zijn te zeggen een mooi mens maar dat terzijde, is bereid om zijn laatste stuivers hiervoor aan je te overhandigen. Strijk je hand over je hart TS. Verricht eens een goede daad!Ik ben armSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan je me 1000¤ schenken aub?
![]()
Boh gek, negers met bolle buikjes die pretenderen honger te hebben.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:06 schreef LENUS het volgende:
[..]
Waarom begin jij geen voedselbank, of nog beter, waarom adopteer jij niet 20 arme negertjes met bolle buikjes?
Ontopic: als je iets wilt hebben dan spaar je er voor, als je perse moet bedelen dan doe je dat voor eten en drinken. Bedelen voor een DS vind ik iets voor schooiers inderdaad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |