FOK!forum / General Chat / ABN AMRO coolsingel
LeeHarveyOswaldvrijdag 1 augustus 2008 @ 14:10
Hebben die een telefoonnummer? Ik moet een afspraak afzeggen, maar er staat alleen een 0900 nummer ("lokaal tarief", en dan bel je, kost het 10 cent per minuut, ja, lokaal tarief als je naar een lokale mobiel in Turkije belt...), en dat nummer komt uit bij het telebankieren gebeuren en is een algemeen nummer.

Iemand enig idee waar ik nu heen kan bellen?
Swetseneggervrijdag 1 augustus 2008 @ 14:14
010 2820282
LeeHarveyOswaldvrijdag 1 augustus 2008 @ 14:16
Hollandse bankunie Bijna!
Swetseneggervrijdag 1 augustus 2008 @ 14:17
volgens google is dat hetzelfde, maar ze zitten toch echt tegenover elkaar.
LeeHarveyOswaldvrijdag 1 augustus 2008 @ 14:18
ABN AMRO Bank NV
Coolsingel 119
3012 AG ROTTERDAM
tel. 010-4024911


Lijkt ook niet te werken ...
LeeHarveyOswaldvrijdag 1 augustus 2008 @ 14:26
Na 4minuten bellen/in de wacht bij de ABN a 10 cent per minuut (Benieuwd wat de opta hier van gaat vinden), is de mevrouw contact aan het opnemen met het kantoor "want dat hoort via hen te verlopen". Wordt ineens de verbinding verbroken :S
Lariekoekvrijdag 1 augustus 2008 @ 14:27
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 14:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hollandse bankunie Bijna!
Hollandse bankunie is ABN AMRO (Nouja, stiekem niet echt meer maar voordat het definitief over is van Fortis naar Deutsche Bank nog wel)
Q.vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:28
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 14:17 schreef Swetsenegger het volgende:
volgens google is dat hetzelfde, maar ze zitten toch echt tegenover elkaar.
HBU is tegenwoordig van de Deutsche Bank.
Lariekoekvrijdag 1 augustus 2008 @ 14:30
Probeer eens 010-4031014
ABN AMRO
Coolsingel 119, 3012AG Rotterdam
gebrokenglasvrijdag 1 augustus 2008 @ 15:27
Klote altijd dat soort dingen.
Je kunt er ook even fysiek langsgaan en binnenlopen om je afspraak te verzetten.
Angel_of_Dthvrijdag 1 augustus 2008 @ 15:30
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 14:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Na 4minuten bellen/in de wacht bij de ABN a 10 cent per minuut (Benieuwd wat de opta hier van gaat vinden)
Wat zou de Opta daarvan moeten vinden? Het is vrij gebruikelijk dat klantenservice en dergelijke 10 cent per minuut kosten. Zo voorkom je ook gelijk dat mensen voor elke scheet de telefoon pakken. Ik vind het prima, als je dan wel snel geholpen wordt (dat het hier niet gebeurt, dat is dan weer vervelend).
gebrokenglasvrijdag 1 augustus 2008 @ 15:32
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 15:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Wat zou de Opta daarvan moeten vinden? Het is vrij gebruikelijk dat klantenservice en dergelijke 10 cent per minuut kosten. Zo voorkom je ook gelijk dat mensen voor elke scheet de telefoon pakken. Ik vind het prima, als je dan wel snel geholpen wordt (dat het hier niet gebeurt, dat is dan weer vervelend).
Klopt. zelfs met die 10 cent draait het geen 'quitte'. Een beetje klantenservice kost al 60 euro per persoon per uur? dus met 1 euro per minuut kom je een beetje in de buurt van gelijkwaardige kosten-baten. Dan moeten daar nog werkplekkosten enzo ook nog bij.
LeeHarveyOswaldvrijdag 1 augustus 2008 @ 15:56
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 15:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Wat zou de Opta daarvan moeten vinden? Het is vrij gebruikelijk dat klantenservice en dergelijke 10 cent per minuut kosten. Zo voorkom je ook gelijk dat mensen voor elke scheet de telefoon pakken. Ik vind het prima, als je dan wel snel geholpen wordt (dat het hier niet gebeurt, dat is dan weer vervelend).
Maar niet als ze er bij zetten "lokaal tarief"