Hollandse bankunie is ABN AMRO (Nouja, stiekem niet echt meer maar voordat het definitief over is van Fortis naar Deutsche Bank nog wel)quote:
HBU is tegenwoordig van de Deutsche Bank.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:17 schreef Swetsenegger het volgende:
volgens google is dat hetzelfde, maar ze zitten toch echt tegenover elkaar.
Wat zou de Opta daarvan moeten vinden? Het is vrij gebruikelijk dat klantenservice en dergelijke 10 cent per minuut kosten. Zo voorkom je ook gelijk dat mensen voor elke scheet de telefoon pakken. Ik vind het prima, als je dan wel snel geholpen wordt (dat het hier niet gebeurt, dat is dan weer vervelend).quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Na 4minuten bellen/in de wacht bij de ABN a 10 cent per minuut (Benieuwd wat de opta hier van gaat vinden)
Klopt. zelfs met die 10 cent draait het geen 'quitte'. Een beetje klantenservice kost al 60 euro per persoon per uur? dus met 1 euro per minuut kom je een beetje in de buurt van gelijkwaardige kosten-baten. Dan moeten daar nog werkplekkosten enzo ook nog bij.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wat zou de Opta daarvan moeten vinden? Het is vrij gebruikelijk dat klantenservice en dergelijke 10 cent per minuut kosten. Zo voorkom je ook gelijk dat mensen voor elke scheet de telefoon pakken. Ik vind het prima, als je dan wel snel geholpen wordt (dat het hier niet gebeurt, dat is dan weer vervelend).
Maar niet als ze er bij zetten "lokaal tarief"quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wat zou de Opta daarvan moeten vinden? Het is vrij gebruikelijk dat klantenservice en dergelijke 10 cent per minuut kosten. Zo voorkom je ook gelijk dat mensen voor elke scheet de telefoon pakken. Ik vind het prima, als je dan wel snel geholpen wordt (dat het hier niet gebeurt, dat is dan weer vervelend).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |