B: "ik heb nooit last van koude handen en nu opeens wel wat raar"
Hij gaat even een potje kaarten met zichzelf. Wie zou er winnen?
Karin is aan het oefenen voor de weekopdracht, dus aan het midgetgolven.
R: "gewoon de bal hard slaan, huppiekee"
M: "godverdorie best een kutspel, de bal komt zo terug"
A: hoor ik ergens op de achtergrond, maar ik weet niet waar ze zit, in ieder geval dus ook buiten.
------------------
Het ware te wensen, dat alle mensen met al hun gebreken, zichzelf eens bekeken. Dan zouden ze het wel laten, om over anderen te praten......
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 16 November 1999).]
Karin komt naar buiten met handschoenen.
Anouk zit op het bankje buiten te kijken.
Bart blijft binnen, iomdat hij het koud vindt.
13.10
Anouk gaat koffie malen, koffie is trouwens bijna op. Bart leest wat op de bank binnen.Karien rijdt wat op de eenwieler geholpen door Maurice.
M: Die moet vandaag terug trouwens.
K: Geeft niets is toch niets aan.
Willem is aan het midgetgolven samen met Ruud.
13.18 Ze krijgen gips en klei om te knutselen.
Ik zie, lijm, klei, papier, wol, stiften, verf, papier, watten, hout, figuurzagen, terpetine, stof, touw, plaatjes, steentjes, gips, metaaldraad.
Karin is helemaal enthousiast en zegt : "harstikke leuk daar komen we de middag wel mee door het is toch koud buiten"
M: "voor mijn ouders maak ik iets van klei en voor mijn zus een auto"
R: " is er iemand in de familie die van kettingjes houdt?..dat kan ik wel maken"
K: "een mobiel kun je ook maken met aantal poppetjes met klei en die hang je met draadjes aan de mobiel dat is ook leuk"
R: "kaarten kunnen we maken"
A: "je kan figuurtjes maken van klei leuk voor mijn huisgenootjes" Anouk lijkt weer op te fleuren dat is ook de bedoeling van VOO denk ik of ze is opgelucht met het gesprek met Hans en dat ze een besluit heeft genomen dan valt er natuurlijk ook een spanning van je af. Maar vooralsnog gaat ze knutselen.
K: "ook kun je iets van stof maken, poppekleertjes voor de meisjes onder ons"
R: "ik ga kaartjes maken dat lijkt me makkelijk". Ruud zit erbij alsof hij zo uit Urk komt . Hij heeft een zwarte trui aan en op zijn blonde koppie draagt hij een zwarte wollen muts. Hij lijkt steeds meer op een echte noorman.
Onder het genot van een bakkie koffie dat Anouk heeft gemaakt gaat het knutselen, frutselen, freubelen en fransen beginnen.
13.38 Karin wordt naar de DBK geroepen. Ze komt terug met een soort boek. Ze heeft als tip gekregen om niet gelijk alle gips te gebruiken omdat je daar ook wat anders mee kan doen dan poppetjes maken. De bedoeling is duidelijk dat er lang geknutselt moet worden;-). Overleg is dus belangrijk zodat materialen efficient gebruikt worden.
A: "als iedereen weet wat hij maakt kan je dat opschrijven zodat je van elkaar weet wat er gebruikt wordt"
------------------
Het ware te wensen, dat alle mensen met al hun gebreken, zichzelf eens bekeken. Dan zouden ze het wel laten, om over anderen te praten......
He Oliebol, je bent mij altijd voor met het plaatsen van de berichten hahahahaha
Je mag nu even doorgaan als je wilt, werk roept.
[Dit bericht is gewijzigd door binky (Datum 16 November 1999).]
quote:
op 11-16-1999 om 01:43 PM schreef binky het volgende:
He Oliebol, je bent mij altijd voor met het plaatsen van de berichten hahahahahaJe mag nu even doorgaan als je wilt, werk roept.
A: "ik wil wel wat gaan maken ook als ik misschien het huis verlaat, ik wil voor mijn ouders en zus iets maken en dan toch meenemen"
Toch kan je hier weer uit halen dat Anouk met de gedachten zit eruit te gaan. Maar dat zal de tijd leren. Ze is volop aan het knutselen.
B: "we hebben tijd tekort volgens mij want we moeten nog zoveel maken"
K: "dat is zo maar we hebben nog drie dagen om het in te leveren"
Maurice is druk bezig en zelfs onze Ruud is rustig en gaat op in het maken van kadootjes.
Anouk is bezig iets te maken van draad.
Bart helpt Willem in de keuken.
ps Danny ik ben er nog wel hoor
Ruud heeft zijn muts nog op.
Bij deze cadeautjes moeten ook gedichtjes.
Oliebol, ze hebben onze hulp nodig bij de topic: is BB watching us?
quote:
op 11-16-1999 om 02:46 PM schreef binky het volgende:
Oliebol, ze hebben onze hulp nodig bij de topic: is BB watching us?
Omdat het rustig is met de freubelclub ga ik even stoppen, tot straks bij de nieuwe avondstreams die dan geopent wordt.
Ze hebben het ondertussen over de teletubbies...
Oliebol, ik geloof dat ik onafzonderlijk van wat ik van jou gelezen heb, goede overeenkomsten neergezet heb hetgeen jij vertelde
Bedankt voor je inzet van vanmiddag hahaha, en tot morgen.
Ze zijn nog steeds aan knutselen, kleien
Marurice: als de mensen dit thuis kijken, dan is het net een knutselprogramma voor op de zondagmiddag, bij de EO. Oh nee, zegt ie, die mogen natuurlijk geen tv kijken. Karin lachen.
Elly??? riep Anouk naar de DBK
R: "ongelofelijk zeg joh he, het is al half vier" Ruud is bezig met wat te lijmen maar ik kan niet zien wat.
Bart rookt een sigaretje en loopt naar buiten.
W: "ik weet nog wel van vroeger in het klaslokaal dat ze omriepen , nog 10 minuten en dan is het stop"
Bart gaat beginnen met broodbakken. Verder zijn ze wat moppen aan het vertellen.
Ik hou het even voor gezien tot straks.
------------------
Ze kleien nog steeds, en alles begint op een asbak te lijken. Schijnt toch erg moeilijk te zijn dat kleien.
Ze zijn ook moppen aan het vertellen over jantje.
quote:
op 11-16-1999 om 04:07 PM schreef Big Brother in 'Anouk gaat het huis uit' het volgende:
Anouk heeft in de dagboekkamer met Hummie gesproken. Ze is nu weer teruggekomen bij de bewoners die nog aan het knutselen zijn aan de keukentafel op Bart na. Hummie heeft geprobeerd Anouk over te halen om nog in ieder geval te blijven. Anouk heeft besloten om dat niet te doen en kondigt haar vertrek aan.
Ik heb zelf helaas geen beeld, alleen maar testbeeld dus ik heb dit niet gezien. Heeft iemand nog wel beeld?
M.a.w, als dit waar is: Bib Brother zit bij Big Brother.
ALvast bedankt BB, en wij zullen niks aan Hummie verklappen hoor!!
quote:
op 11-16-1999 om 04:26 PM schreef smallsister het volgende:
Dan kan Big Brother ook wel vertellen wie er wint: Heb ik weer wat tijd voor de rest van mijn leven en hoef ik ook niet te kiezen wat ik op oudejaarsavond ga doen ......ALvast bedankt BB, en wij zullen niks aan Hummie verklappen hoor!!
Dus daar gaan we vrolijk met zijn allen de nacht in! Alle stream-volgers en -posters erg bedankt!!!
Dus.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |