quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 12:42 schreef Gluckskafer het volgende:k heb echt lauwe pattas gezien, maar ik heb geen doekoe meer man. Die pattas zijn wel gruwelijk mooi. Ik maak echt geen fatoe. Kennen jullie misschien een Mocro of Pako die pattas uit winkels nakt? Laat deze kil weten ok, want ik moet die shoeba in mn osso hebben.
Kan t niet deze week no spang, maar die kil moet niet flashen of skotten, ander krijgt ie pipa in zn gezicht en ik sla em tantoe en ga em topen ik zweer. Alstie die pattas regelt, krijgt ie van mij een lauwe pokkie.
Weet je nu ik erover nadenk fock it straks blemt iemand en komt opeens skotoe bij mn osso bradda. Mn vader maakt me dan diddih .
Fock deze torri beter deze kil gaat loesoe en ik ga chappen. Laterz he. Aight
Mijn vertaling:
Ik heb echt vette schoenen gezien, maar ik heb geen geld meer man. Die schoenen zijn echt gruwelijk moooi. Ik maak echt geen kans. Kennen jullie misschien een Marokaan of Turk die schoenen uit winkels steelts? Laat het me weten ok, want ik moet die schoenen in mijn kast hebben.
Kan het niet deze week, geen probleem, maar die kerel moet niet z'n lul laten zien of me naaien, anders kijkt ie mijn pijp in z'n gezicht en sla ik hem bont en blauw en ga hem openen, god is mijn getuige. Als ie dan die schoenen regelt krijgt ie een vette chick (letterlijk).
Weet je nu ik erover nadenk fuckt it, strakt verraad iemand hem en dan komen de varkens bij mij thuis, broer. Mijn vader maakt me dan af.
Fuck deze man, beter kan ik gaan pissen en slapen. Later jongen, ok!