talk to the hand bekause the hand wil not lissenquote:
Dit is wel een grap hè? Ach toe!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:23 schreef DarkSystem het volgende:![]()
[..]
talk to the hand bekause the hand wil not lissen![]()
Verder is het wel gaaf, maar leek zo kortbij dat ik toch de pc even van t lichtnet trok
Nee echtquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dit is wel een grap hè? Ach toe!
because, will en listen, even een taaltip..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:23 schreef DarkSystem het volgende:
[..]
Vandaar dat ik vroeg of het een grap was.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:27 schreef SiGNe het volgende:
[..]
because, will en listen, even een taaltip..
Inderdaad..niet echt neequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ontzettend boeiend, allemaal.
Gewoon even testenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vandaar dat ik vroeg of het een grap was.
Dat vermoeden had ik al, ben alleen bang dat het geen grap is.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vandaar dat ik vroeg of het een grap was.
ik mag toch wel hopen dat je dit expres zo neergezet hebt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:23 schreef DarkSystem het volgende:
[..]
Die topic, je weetsssquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:31 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al, ben alleen bang dat het geen grap is.
Wat dat betreft, het taalgebruik op Fok! schiet hard achteruit, ik zie ook al topics met "me dit"en "me dat"
quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:47 schreef Nickenator het volgende:
Onweer voorbij in Brunssum.![]()
Onweer, lekkor! Boekje erbij, raampje open en op de vensterbank lezen.
N~
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |