Ik was alleen gaar, maar het onweerde echt wel, zo rond kwart over 3 ofzoquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
TS liegt, want ik was rond die tijd in Heerlen met een zatte kop en ook in die toestand geen onweer meegemaakt!
Klopt, nu is het iets harder aan de gangquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nu had je gelijk, maar het stelde weinig voor
Ja, en nu is het weer stilquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:37 schreef DarkSystem het volgende:
[..]
Klopt, nu is het iets harder aan de gang
Hier regent het wel keihard, ik hoor voor het eerst luchtbubbels uit de wc komen en afvoer?quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja, en nu is het weer stil
Hendig sjiek heur!
Nee, je wc heeft aidsquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:50 schreef DarkSystem het volgende:
[..]
Hier regent het wel keihard, ik hoor voor het eerst luchtbubbels uit de wc komen en afvoer?normaal ?
Herkenbaar, soms trek ik zelfs liever de pc even van het lichtnetquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee, je wc heeft aids
Hier regent het ook fucking hard ja, net stond ik ff onder het afdak dat we in de tuin hebben.. ineens een flits die heel erg dicht in de buurt wastoen ging ik maar weer naar binnen
Hier in Amsterdam dus echt geen moer te beleven, zoals altijd trouwens. Dan heb je van die momenten dat de lucht er aardig dreigend uitziet en dan waait het vervolgens allemaal over om daarna ergens anders huis te gaan houdenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:23 schreef DarkSystem het volgende:
[..]
talk to the hand bekause the hand wil not lissen![]()
Verder is het wel gaaf, maar leek zo kortbij dat ik toch de pc even van t lichtnet trok![]()
Hier is het ook weer over, wel nog wat flitsen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |