Jij wil alleen van die sluipmoordenaars zekerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:52 schreef Sno0ze het volgende:
Verdomme ik wil ook onweer, niet alleen harde winden!
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:58 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Jij wil alleen van die sluipmoordenaars zekermet je winden
Because the face ain't listening , nu zeg je praat tegen de hand want de hand luistert niet, erggggggg geloofwaardigquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:23 schreef DarkSystem het volgende:
[..]
talk to the hand bekause the hand wil not lissen![]()
Verder is het wel gaaf, maar leek zo kortbij dat ik toch de pc even van t lichtnet trok![]()
Hier is het ook weer over, wel nog wat flitsen![]()
Mag ik bij jouw sekte?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 04:21 schreef fm07 het volgende:
[..]
Because the face ain't listening , nu zeg je praat tegen de hand want de hand luistert niet, erggggggg geloofwaardig
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 04:21 schreef fm07 het volgende:
[..]
Because the face ain't listening , nu zeg je praat tegen de hand want de hand luistert niet, erggggggg geloofwaardig
gelukkig leef je nogquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:53 schreef dennus2008 het volgende:
Hier werd ik wakker van een klap rond 1 uur, ik dacht dat ik doodging zo hard :|
Als je doodgaat door onweer focus je, denk ik, niet op het geluid.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:53 schreef dennus2008 het volgende:
Hier werd ik wakker van een klap rond 1 uur, ik dacht dat ik doodging zo hard :|
Ik heb een excuus, ik kon niet slapen en tijdens het onweer ben ik er even uitgegaan!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:59 schreef MrFl0ppY het volgende:
Nerds die tussen 3 en 4 's nachts nog op FOK zitten
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:54 schreef J.Herrer het volgende:
Onweer is zo geil he
Als ik in bed lig en het onweert heb ik weer rukmateriaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |