abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 augustus 2008 @ 10:46:53 #201
162543 MooieLuL
er is maar één lul zo mooi
pi_60700460
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 10:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft dat en niet elke persoonlijkheidsstoornis staat op iemands voorhoofd geschreven

Een vroegere vriendin van me was psychopaat (niet de populaire term, maar de serieuze medische term). Ik heb nog nooit een vrouw zo makkelijk mannen zien versieren als zij Allemaal domme mannen waarschijnlijk die geen mensenkennis hadden.
of gewoon mannen die willen neuken, die bestaan ook
ja echt...tjeck Feaubeaux! :')
pi_60700463
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 10:31 schreef Isabeau het volgende:
Jij houdt eerst een psychiatrisch spreekuur voor je verliefd wordt, MooieLuL?
jij niet?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  zondag 10 augustus 2008 @ 10:47:48 #203
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_60700474
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 10:35 schreef MooieLuL het volgende:

[..]

nee ik gebruik zoiets als mensenkennis
Geloof me, er zijn genoeg fucked up idiots bij die het lang weten te verbergen hoor..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zondag 10 augustus 2008 @ 10:48:40 #204
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_60700485
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 10:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft dat en niet elke persoonlijkheidsstoornis staat op iemands voorhoofd geschreven

Een vroegere vriendin van me was psychopaat (niet de populaire term, maar de serieuze medische term). Ik heb nog nooit een vrouw zo makkelijk mannen zien versieren als zij Allemaal domme mannen waarschijnlijk die geen mensenkennis hadden.
Ze was psychopaat? Hoe ver ging dat? Ik ben er wel benieuwd naar. Was ze ook gevaarlijk?
pi_60700529
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 10:48 schreef servus_universitas het volgende:

Ze was psychopaat? Hoe ver ging dat? Ik ben er wel benieuwd naar. Was ze ook gevaarlijk?
Ze heeft haar broer vermoord en had al een volgend doelwit klaar. Maar vanwege al het 'politiegedoe' heeft ze daar toch maar vanaf gezien Ze heeft 2 dagen vast gezeten, loopt vrij rond en heeft geen wroeging En ik ken een groot aantal mannen die dolgraag hun leven met haar wilden delen (zonder dit overigens te weten). Het tegenwoordige arbeidsbureau wilde haar omscholen tot lerares basisschool. Dit kan dus straks jouw kinderen les geven

Maar daar hebben ze ook al geen mensenkennis denk ik
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 10 augustus 2008 @ 10:55:19 #206
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_60700577
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 10:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ze heeft haar broer vermoord en had al een volgend doelwit klaar. Maar vanwege al het 'politiegedoe' heeft ze daar toch maar vanaf gezien Ze heeft 2 dagen vast gezeten, loopt vrij rond en heeft geen wroeging En ik ken een groot aantal mannen die dolgraag hun leven met haar wilden delen (zonder dit overigens te weten). Het tegenwoordige arbeidsbureau wilde haar omscholen tot lerares basisschool. Dit kan dus straks jouw kinderen les geven

Maar daar hebben ze ook al geen mensenkennis denk ik
En jij hebt zo iets, wel tof zo'n vriendin ? Of is de vriendschap inmiddels verbroken? In ieder geval inderdaad echt een klassieke psychopaat. Mensen kunnen charmeren, om je vinger kunnen winden, maar erg gewelddadig zonder enige wroeging.
pi_60700914
Ik zei ook 'vroegere vriendin' Ik kon het niet echt handelen.

Maar goed, wat mijn punt is: je kan meestal niet aan de buitenkant zien hoe iemand echt is. Daarvoor moet je meestal toch een hele tijd samen doorbrengen en dan kan het kwaad (hevig verliefd zijn of zelfs al houden van) al geschied zijn. Dan wordt het een stuk moeilijker om iemand los te laten. Dan wil je 'helpen' of denk je dat iemand nog wel verandert. Bijv. na therapie of whatever. Als je maar samen kan blijven. Want je houdt van die persoon.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 10 augustus 2008 @ 12:45:43 #208
154705 Nozomi
Relatie = melk, single = wijn
pi_60702684
Hoe gaat het nu met TP (Bierfaap)?

Hebben jullie er nog veel gepraat? Zijn er al beslissingen gevallen? Weten de kinderen dat er iets fout zit? Hoe ben jij er onder?
pi_60704657
Ik vindt het nogal een naaistreek om eerst iemand te beloven minder contact te hebben, en er dan alsnog een heel weekend heengaan Net alsof ze niet wist wat er daar zou gebeuren, komop zeg
  zondag 10 augustus 2008 @ 15:08:35 #210
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_60706308
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 14:12 schreef Moja het volgende:
Ik vindt het nogal een naaistreek om eerst iemand te beloven minder contact te hebben, en er dan alsnog een heel weekend heengaan Net alsof ze niet wist wat er daar zou gebeuren, komop zeg
Heeft ze heul niet geweten. En gezinsverpakking condooms zaten nog in d'r weekendtas van die keer dat ze met TS een weekendje weg ging.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_60863736
En TS, hoe staat het er nu voor, we zijn inmiddels 2 weken verder, dat was je bedenktijd toch?
Heb je haar er al uitgetrapt of heb je een omgangsregeling met je vriend geregeld
  dinsdag 2 september 2008 @ 14:40:47 #212
140562 Hispanic
dos cervezas
pi_61320921
TS, leef je nog?
pi_61321185
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 14:40 schreef Hispanic het volgende:
TS, leef je nog?
iejaa deejaa!
pi_61321220
twee violen en een trommel en een fluit
  dinsdag 2 september 2008 @ 15:12:41 #215
140562 Hispanic
dos cervezas
pi_61321650
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 14:53 schreef Technoviking het volgende:

[..]

iejaa deejaa!
he? die snap ik niet ¿?
pi_61322023
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 15:12 schreef Hispanic het volgende:

[..]

he? die snap ik niet ¿?
Advocaatje leef je nog
iejadeejaa
ja meneer ik ben er nog
iejadeeja
kheb mijn eten opgegeten
en mijn drinken laten staan
iejadeeja - POEF!

Op 'poef' prik je het kindje met je vinger in de buik.
pi_61322256
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 15:27 schreef Roquefort het volgende:
Dan heb ik toch jaren iets verkeerd gedaan.
codecaster.tweakblogs.net
I wasn't masturbating, I was just cleaning it and it went off!
Taal is een communicatieprotocol. Een protocol staat of valt met het correct toepassen van de regels die het omhelst.
pi_61322668
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 15:36 schreef CodeCaster het volgende:

[..]

Dan heb ik toch jaren iets verkeerd gedaan.
RIP aan de nabestaanden?!
  dinsdag 2 september 2008 @ 17:21:17 #219
140562 Hispanic
dos cervezas
pi_61324914
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 15:27 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Advocaatje leef je nog
iejadeejaa
ja meneer ik ben er nog
iejadeeja
kheb mijn eten opgegeten
en mijn drinken laten staan
iejadeeja - POEF!

Ik kom uit 1984, is het gek dat ik dit totaal niet ken?
pi_61324958
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 17:21 schreef Hispanic het volgende:

[..]

Ik kom uit 1984, is het gek dat ik dit totaal niet ken?
Ik heb het van mijn Oma, die was van 1902.
Je zou het dus in principe wel kunnen kennen.
Ik bedoel kennen kunnen.
  dinsdag 2 september 2008 @ 17:23:56 #221
262 Re
Kiss & Swallow
pi_61324971
hoi
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 2 september 2008 @ 20:03:46 #222
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_61328972
het is papegaaitje leef je nog

hoi
  dinsdag 2 september 2008 @ 20:05:53 #223
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_61329041
Iets met TS en treinkoppen.
pi_61329285
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 20:03 schreef Vandaag... het volgende:
het is papegaaitje leef je nog

hoi
Oh ja, papegaaitje, dat was het!

En ik dacht dat mijn oma de demente van ons twee was.
pi_61331017
aub geen slowchat
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_61333563
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 17:06 schreef Karammel het volgende:
Laten we bij het begin beginnen.

Op haar 17e kreeg ze haar eerste kind al. Op je 17e ben je ineens moeder. Je bent niet alleen verantwoordelijk voor jezelf, maar ook voor je kind. Waar leeftijdsgenoten ongestoord uit konden gaan moest zij voor haar kind zorgen. Zelf geeft ze ook aan die periode in haar leven te hebben gemist. Die wil ze nu in gaan halen. Waaruit concludeer jij dan dat ze toe is aan een relatie?

Een psycholoog kan wel proberen op mensen in te praten, maar het lijkt me een onbegonnen zaak om deze relatie te redden. Je vriendin is zelf helemaal niet toe aan een relatie. Daar kan een psycholoog weinig aan veranderen. Eigenlijk wil ze helemaal geen vent die zegt wat ze wel en niet kan doen. Zelf wil ze graag genieten van de aandacht die ze krijgt van mannen. Het beperkende aspect van een relatie ziet ze niet zitten.

Toch zijn er een aantal zaken die haar daarin ophouden. Ze heeft namelijk 3 kinderen. Daardoor heeft ze nog steeds de verplichting om voor de kinderen te zorgen. In dat opzicht is een man natuurlijk ideaal. Die kan de zorg voor de kinderen overnemen waardoor zij meer tijd voor zichzelf krijgt. Vrije tijd waar ze maar al te graag naar verlangt. Ook vraag ik me af of ze ooit geleerd heeft zelfstandig te zijn. Zijn er in de laatste 10 jaar lange perioden geweest waar ze geen relatie had of andere mensen die haar hielpen? Heeft ze ook alleen haar boontjes moeten doppen? Het komt een beetje op mij over alsof ze vrijwel haar hele leven een relatie heeft gehad. Ze weet niet anders. Misschien is ze een man wel gaan zien als de persoon die de kost verdient en die haar helpt met de kinderen.

Ze is altijd op zoek naar nieuwe spannende dingen. Haar vorige relatie is verbroken doordat ze jou eigenlijk leuker en spannender vond. Waarschijnlijk zag ze in jou bepaalde eigenschappen die ze miste in haar toenmalige vriend. Precies hetzelfde trucje heeft ze nu bij jou vriend geflikt. Ze merkte dat ze met hem wel goed kon praten. Iets wat ze met jou blijkbaar toch moeilijker deed. Uiteindelijk heeft ze waarschijnlijk een aantal punten ontdekt bij hem waar jij tekort komt. Daar is ze voor overstag gegaan.

Volgens mij heeft ze een verkeerd/anders beeld van wat een partner inhoudt. Ze lijkt er ook niet mee te zitten wat ze jou heeft aangedaan. Ze ziet je meer als een vaderfiguur/steun en toeverlaat/hulp dan als een partner. Ze heeft geen gevoelens (meer) voor je.

Vreemdgaan hoeft geen einde relatie te betekenen. In veel gevallen kan men erbovenop komen door er samen hard aan te werken. Toch is dit verhaal weer anders. Aan alle kanten wordt mij duidelijk dat zij niet toe is aan een relatie. Het is alleen heel jammer dat ze 3 kinderen heeft waar zij verantwoordelijk voor is. Dat weerhoud haar ervan bepaalde dingen te doen en daar kan ze niet mee omgaan.

Ik kan me voorstellen dat je heel veel om die kinderen geeft en ook nog wel om haar. Toch lijkt het me niet verstandig om dat als motivatie te zien om deze relatie te redden. Bereid je maar voor op die vervelende rompslomp de komende tijd en hoop dat de kinderen goed terecht komen. Jij bent niet verantwoordelijk voor die kinderen of voor haar. Dat is ze zelf. Het zal heel moeilijk zijn haar achter je te laten, maar het lijkt me wel het verstandigst.

[ Bericht 1% gewijzigd door EnderOnline op 02-09-2008 22:43:05 ]
deze account is gehacked door GreyHatHacks
pi_61336725
Xennia gaat lekker los in dit topic.
pi_61337058
quote:
Op woensdag 3 september 2008 00:19 schreef Friek_ het volgende:
Xennia gaat lekker los in dit topic.
Ik vond het eigenlijk wel genuanceerd en doortastend
pi_61374328
Ik ben toch wel benieuwd hoe deze "soap" is verder gegaan. Jammer dat TS er niet meer is.
pi_61381392
op 17e een kind...psych.... vreemdgaan. Ik hoop voor je dat het afgelopen is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')