of gewoon mannen die willen neuken, die bestaan ookquote:Op zondag 10 augustus 2008 10:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dat en niet elke persoonlijkheidsstoornis staat op iemands voorhoofd geschreven
Een vroegere vriendin van me was psychopaat (niet de populaire term, maar de serieuze medische term). Ik heb nog nooit een vrouw zo makkelijk mannen zien versieren als zijAllemaal domme mannen waarschijnlijk die geen mensenkennis hadden.
jij niet?quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:31 schreef Isabeau het volgende:
Jij houdt eerst een psychiatrisch spreekuur voor je verliefd wordt, MooieLuL?
Geloof me, er zijn genoeg fucked up idiots bij die het lang weten te verbergen hoor..quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:35 schreef MooieLuL het volgende:
[..]
nee ik gebruik zoiets als mensenkennis
Ze was psychopaat? Hoe ver ging dat? Ik ben er wel benieuwd naar. Was ze ook gevaarlijk?quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dat en niet elke persoonlijkheidsstoornis staat op iemands voorhoofd geschreven
Een vroegere vriendin van me was psychopaat (niet de populaire term, maar de serieuze medische term). Ik heb nog nooit een vrouw zo makkelijk mannen zien versieren als zijAllemaal domme mannen waarschijnlijk die geen mensenkennis hadden.
Ze heeft haar broer vermoord en had al een volgend doelwit klaar. Maar vanwege al het 'politiegedoe' heeft ze daar toch maar vanaf gezienquote:Op zondag 10 augustus 2008 10:48 schreef servus_universitas het volgende:
Ze was psychopaat? Hoe ver ging dat? Ik ben er wel benieuwd naar. Was ze ook gevaarlijk?
En jij hebt zo iets, wel tof zo'n vriendinquote:Op zondag 10 augustus 2008 10:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze heeft haar broer vermoord en had al een volgend doelwit klaar. Maar vanwege al het 'politiegedoe' heeft ze daar toch maar vanaf gezienZe heeft 2 dagen vast gezeten, loopt vrij rond en heeft geen wroeging
En ik ken een groot aantal mannen die dolgraag hun leven met haar wilden delen (zonder dit overigens te weten). Het tegenwoordige arbeidsbureau wilde haar omscholen tot lerares basisschool. Dit kan dus straks jouw kinderen les geven
Maar daar hebben ze ook al geen mensenkennis denk ik
Heeft ze heul niet geweten. En gezinsverpakking condooms zaten nog in d'r weekendtas van die keer dat ze met TS een weekendje weg ging.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:12 schreef Moja het volgende:
Ik vindt het nogal een naaistreek om eerst iemand te beloven minder contact te hebben, en er dan alsnog een heel weekend heengaanNet alsof ze niet wist wat er daar zou gebeuren, komop zeg
Advocaatje leef je nogquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:27 schreef Roquefort het volgende:
Op 'poef' prik je het kindje met je vinger in de buik.
RIP aan de nabestaanden?!quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:36 schreef CodeCaster het volgende:
[..]Dan heb ik toch jaren iets verkeerd gedaan.
Ik kom uit 1984, is het gek dat ik dit totaal niet ken?quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:27 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Advocaatje leef je nog
iejadeejaa
ja meneer ik ben er nog
iejadeeja
kheb mijn eten opgegeten
en mijn drinken laten staan
iejadeeja - POEF!
Op 'poef' prik je het kindje met je vinger in de buik.
Ik heb het van mijn Oma, die was van 1902.quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:21 schreef Hispanic het volgende:
[..]
Ik kom uit 1984, is het gek dat ik dit totaal niet ken?
Oh ja, papegaaitje, dat was het!quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:03 schreef Vandaag... het volgende:
het is papegaaitje leef je nog
hoi![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:06 schreef Karammel het volgende:
Laten we bij het begin beginnen.
Op haar 17e kreeg ze haar eerste kind al. Op je 17e ben je ineens moeder. Je bent niet alleen verantwoordelijk voor jezelf, maar ook voor je kind. Waar leeftijdsgenoten ongestoord uit konden gaan moest zij voor haar kind zorgen. Zelf geeft ze ook aan die periode in haar leven te hebben gemist. Die wil ze nu in gaan halen. Waaruit concludeer jij dan dat ze toe is aan een relatie?
Een psycholoog kan wel proberen op mensen in te praten, maar het lijkt me een onbegonnen zaak om deze relatie te redden. Je vriendin is zelf helemaal niet toe aan een relatie. Daar kan een psycholoog weinig aan veranderen. Eigenlijk wil ze helemaal geen vent die zegt wat ze wel en niet kan doen. Zelf wil ze graag genieten van de aandacht die ze krijgt van mannen. Het beperkende aspect van een relatie ziet ze niet zitten.
Toch zijn er een aantal zaken die haar daarin ophouden. Ze heeft namelijk 3 kinderen. Daardoor heeft ze nog steeds de verplichting om voor de kinderen te zorgen. In dat opzicht is een man natuurlijk ideaal. Die kan de zorg voor de kinderen overnemen waardoor zij meer tijd voor zichzelf krijgt. Vrije tijd waar ze maar al te graag naar verlangt. Ook vraag ik me af of ze ooit geleerd heeft zelfstandig te zijn. Zijn er in de laatste 10 jaar lange perioden geweest waar ze geen relatie had of andere mensen die haar hielpen? Heeft ze ook alleen haar boontjes moeten doppen? Het komt een beetje op mij over alsof ze vrijwel haar hele leven een relatie heeft gehad. Ze weet niet anders. Misschien is ze een man wel gaan zien als de persoon die de kost verdient en die haar helpt met de kinderen.
Ze is altijd op zoek naar nieuwe spannende dingen. Haar vorige relatie is verbroken doordat ze jou eigenlijk leuker en spannender vond. Waarschijnlijk zag ze in jou bepaalde eigenschappen die ze miste in haar toenmalige vriend. Precies hetzelfde trucje heeft ze nu bij jou vriend geflikt. Ze merkte dat ze met hem wel goed kon praten. Iets wat ze met jou blijkbaar toch moeilijker deed. Uiteindelijk heeft ze waarschijnlijk een aantal punten ontdekt bij hem waar jij tekort komt. Daar is ze voor overstag gegaan.
Volgens mij heeft ze een verkeerd/anders beeld van wat een partner inhoudt. Ze lijkt er ook niet mee te zitten wat ze jou heeft aangedaan. Ze ziet je meer als een vaderfiguur/steun en toeverlaat/hulp dan als een partner. Ze heeft geen gevoelens (meer) voor je.
Vreemdgaan hoeft geen einde relatie te betekenen. In veel gevallen kan men erbovenop komen door er samen hard aan te werken. Toch is dit verhaal weer anders. Aan alle kanten wordt mij duidelijk dat zij niet toe is aan een relatie. Het is alleen heel jammer dat ze 3 kinderen heeft waar zij verantwoordelijk voor is. Dat weerhoud haar ervan bepaalde dingen te doen en daar kan ze niet mee omgaan.
Ik kan me voorstellen dat je heel veel om die kinderen geeft en ook nog wel om haar. Toch lijkt het me niet verstandig om dat als motivatie te zien om deze relatie te redden. Bereid je maar voor op die vervelende rompslomp de komende tijd en hoop dat de kinderen goed terecht komen. Jij bent niet verantwoordelijk voor die kinderen of voor haar. Dat is ze zelf. Het zal heel moeilijk zijn haar achter je te laten, maar het lijkt me wel het verstandigst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |