Tot een mutual benefits agreement komen?quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tot een mutual benefits agreement komen?
Oorlog met de buurtjes is gewoon niet tof.
* Dementor denkt kut ik klink te wijs maar het moet maar.
Oooooooooh!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:25 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Jij hackt de hele straat, dus jij mag er niets van zeggen
Ornitholoog, dat is toch iets met vogels he?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:17 schreef APK het volgende:
Zo, als ornitoloog ben ik ook weer present.
We hebben inmiddels een paar nieuwe soorten en een hibride ontdekt:quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wanneer komen de resultaten naar buiten
O, ik snap hem, Musje!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:17 schreef APK het volgende:
Zo, als ornitoloog ben ik ook weer present.
Zie je z'n verrekijker niet dan? Nou ja, in Noekjes geval heeft ie die dan weer niet nodig, die neemt zo ongeveer het daglicht weg.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:26 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ornitholoog, dat is toch iets met vogels he?
En tuinfluiter ook natuurlijk, die ziet dingen bewegen in zijn koelkast!quote:
Ah, dat zijn die volgens die licht geven, het licht en verlichtend zijn.....de trekkers zeg maar......quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:27 schreef APK het volgende:
[..]
Andere vreemde vogels met Chernobil-verschijnselen worden nog bestudeerd.
Dat was toch M&M's zn schoonmoeder?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:29 schreef APK het volgende:
[..]
En tuinfluiter ook natuurlijk, die ziet dingen bewegen in zijn koelkast!![]()
Ben jij een trekker?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah, dat zijn die volgens die licht geven, het licht en verlichtend zijn.....de trekkers zeg maar......
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:31 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Dat was toch M&M's zn schoonmoeder?
Dat denk je maar, drie keer raden wie je buurvrouw zit in te fluisterenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:39 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
![]()
Sorry, maar je maakte het me ook wel errug makkelijk
Ja als jij eenmaal begint he!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:39 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
![]()
Sorry, maar je maakte het me ook wel errug makkelijk
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat denk je maar, drie keer raden wie je buurvrouw zit in te fluisteren
Die is ongeveer 30 meter lang, 1 meter breed, 1,80 hoog. Dat gaat je met de huidige brandstofprijzen toch snel een slordige 100 euro kostenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:43 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Of ik kom je haagje even " verzorgen" !
Zal nog wel wat liter in de auto van de buuf zitten die ik eruit kan tappen (dat moet toch met zo'n slangetje en dan zuigen toch?)quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die is ongeveer 30 meter lang, 1 meter breed, 1,80 hoog. Dat gaat je met de huidige brandstofprijzen toch snel een slordige 100 euro kosten
Edit: oooh, je bedoelde mijn eigen haagje![]()
Zo heb ik dus de heg van mijn buren om zeep geholpen. Had twee auto's waarvan er eentje niet meer reed maar vol met peut zat, de andere wel reed maar peut nodig had. Inderdaad zuigen en kliederen over die heg heen. Een halve meter zo dood als een pier.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:51 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Zal nog wel wat liter in de auto van de buuf zitten die ik eruit kan tappen (dat moet toch met zo'n slangetje en dan zuigen toch?)
Of heb je een haag op je borstkas? Dan heb ik denk ik wat sterkers nodig dan benzine. Zal ik m harsen?
Waarom stond die ene auto in je tuin dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo heb ik dus de heg van mijn buren om zeep geholpen. Had twee auto's waarvan er eentje niet meer reed maar vol met peut zat, de andere wel reed maar peut nodig had. Inderdaad zuigen en kliederen over die heg heen. Een halve meter zo dood als een pier.
Dementortje: en je blijft van m'n borsthaar af![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |