Best wel spannend, zo met z'n tweetjes, of niet?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:27 schreef mooiiiiii het volgende:
Jeetje ,als ik ergens schreef dat ik Huub zondag zie ,is het wel duidelijk toch dat ik naar die fandag ga .
Even geduld....er zijn nog vier knokpartijtjes voor jequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:26 schreef static het volgende:
[..]
[..]
Wacht nog steeds op één of andere vorm van repliek. Moet ik een kaasschaaf in mijn neus steken ofzo?
Vroegah had ik een passer als krasser, maar ervaring leert dat het met een kaasschaaf beter in banen te leiden isquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:26 schreef static het volgende:
[..]
[..]
Wacht nog steeds op één of andere vorm van repliek. Moet ik een kaasschaaf in mijn neus steken ofzo?
hee muis! ik dacht dat er alleen nog zwakbegaafden rond dit uur in dit topic te vinden warenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Die durft echt niet meer buiten dit topic te posten .. Dus ben benieuwd
Jody Bernal?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jezus, jij hebt echt een kutdag (of leven) achter de rug dat je dat nu schrijft, dat je dat schrijft..![]()
pak an, schijtwijf:
eendjequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vroegah had ik een passer als krasser, maar ervaring leert dat het met een kaasschaaf beter in banen te leiden is
Precies des te leukerquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee muis! ik dacht dat er alleen nog zwakbegaafden rond dit uur in dit topic te vinden waren
dudequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:31 schreef APK het volgende:
[..]
Best wel spannend, zo met z'n tweetjes, of niet?
papa don't preachquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Even geduld....er zijn nog vier knokpartijtjes voor je
Je kan beter zwak beschaafder zeggenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee muis! ik dacht dat er alleen nog zwakbegaafden rond dit uur in dit topic te vinden waren
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan beter zwak beschaafder zeggen[ afbeelding ]
Sow muis, hij is sterk....quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan beter zwak beschaafder zeggen[ afbeelding ]
Je weet ze wel te vinden hé....quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
papa don't preach![]()
they're all here
ik wil wel maar mag niet, m'n neukstertje is bang-gelet op m'n psychische instabiliteit-dat ik met biekween of disana mee naar huis zal rijden.quote:
Ik zie het probleem niet, dan beukt ze een van die wijven toch gewoon op haar muil?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:41 schreef willem-jozef het volgende:
ik wil wel maar mag niet, m'n neukstertje is bang-gelet op m'n psychische instabiliteit-dat ik met biekween of disana mee naar huis zal rijden.
Laat BQ je tomtom inspreken.. Probleem opgelost (ze heeft een aangenaam geluid)quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik wil wel maar mag niet, m'n neukstertje is bang-gelet op m'n psychische instabiliteit-dat ik met biekween of disana mee naar huis zal rijden.
Je moet d'r kat niet op je spek gaan binden hé, want jeweets, "Wat niet goed is voor de korf, is niet goed voor de bijen"quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Probeer het baanrecord te brekenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:43 schreef Musje456 het volgende:
Wisten jullie dat de kaasschaaf een Noorse uitvinding is?! Kan ik jullie helpen?!
ja, maar dan krijg ik zeker later een ban. dat is het me niet waardquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:44 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, dan beukt ze een van die wijven toch gewoon op haar muil?
Nee ,niet spannend ,maar ondertussen gewoon heeeeeeel gezellig.dus dat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:31 schreef APK het volgende:
[..]
Best wel spannend, zo met z'n tweetjes, of niet?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:43 schreef Musje456 het volgende:
Wisten jullie dat de kaasschaaf een Noorse uitvinding is?! Kan ik jullie helpen?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |