Dan doe ik ook gezellig mee.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:44 schreef Pool het volgende:
[..]
Sluit ik me er voor de verandering ook eens bij aan.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:29 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Agreed.
En what's next?
[ afbeelding ]
En ik dan ook maar. Onderdrukking verbroedert blijkbaar.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:08 schreef Chewie het volgende:
Dan doe ik ook gezellig mee.
Ik heb het over het publiekelijk nuttigen van etenswarenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:36 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ja! Roken in een restaurant! Wie heeft dat bedacht? Men mag hier niet roken in restaurants. Men mocht hier nooit roken in restaurants. Men zal nooit mogen roken in restau...
Wie ben ik om dan niet mee te doen?quote:
Kan je het niet aanpassen om uitlaten van auto's weg te retoucheren?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:57 schreef Basp1 het volgende:
Ik wou net een revolutionair idee aan brussel gaan verkopen, een zelf geschreven plugin om automagisch alle sigaretten uit die fotos te gaan verwijderen. Zijn jullie opeens eensgezind en gaan dadelijk nog de straat op, kan ik mijn idee niet meer verkopen.
Hoewel dat dan door de originele tekenaar was.quote:A cigarette was constantly on Lucky Luke's lips in the early stories, but in 1983, in response to the growing anti-smoking campaign, Morris replaced the cigarette with a piece of straw, which earned him recognition from the World Health Organization.
Dat is iets heel anders, dat heeft niets met vervalsen te maken. Een bekende persoonlijkheid die stopt met roken komt uiteraard ook niet meer met sigaret in de media. Maar heel anders is het wanneer foto's uit het verleden worden geretoucheerd en er gedaan en beweerd wordt dat er nooit is gerookt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:12 schreef ThE_ED het volgende:
Geheel nieuw is het natuurlijk niet..
[..]
Hoewel dat dan door de originele tekenaar was.
Volgens mij is het op FOK eerder Rechts dat alle heil in rook- en andere verboden zietquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:08 schreef LXIV het volgende:
Waar blijft weldenkend Links FOK! om ons het heilzame effect van dit soort praktijken uit te leggen?
Qua rook krijg ik toch echt het idee dat die meer steun van zogenaamd links geniet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij is het op FOK eerder Rechts dat alle heil in rook- en andere verboden ziet.
Oh mijn god dit is nog sneuer dan Maorijnissen of PvdAllochtonenquote:
Volgens mij is er in het geheel maar weinig steun voor hier. En de steun die er is zie ik zeker niet als links.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:55 schreef Chewie het volgende:
[..]
Qua rook krijg ik toch echt het idee dat die meer steun van zogenaamd links geniet.
Wees blij dat dit soort verboden links en rechts verbroedert.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij is er in het geheel maar weinig steun voor hier. En de steun die er is zie ik zeker niet als links.
Denk dat het vooral "min of meer progressief" verbroedertquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:01 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wees blij dat dit soort verboden links en rechts verbroedert.
Ik stoor me aan het woord pipe, dat duidt op incorrecte gedachten. Maak je niet druk, ik heb de EU politie al gebeld, je wordt zo door en team franse agenten gearresteerd.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:29 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Agreed.
En what's next?
[ afbeelding ]
Als dat met toestemming gebeurt van de rechthebbenden is daar ook niet zoveel mis mee.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:05 schreef Monidique het volgende:
Wacht even, hoor. Dit betreft een foto. En het betreft dan nog niet eens het retoucheren en vervalsen van foto's, maar het bewerken van foto's die gebruikt worden voor posters. Dat is, nou ja, dat gebeurt vrijwel altijd, me dunkt, wanneer er posters worden gemaakt. Ik vind het wat flauw om de sigaret van Sartre te verwijderen, maar met het retoucheren van oude foto's heeft het niets te maken.
Dat het in opdracht gebeurt van de EU heb ik ook nog niet terug kunnen vinden.quote:Of betreft dit wel het retoucheren van oude foto's? Dat kan, misschien heb ik eroverheen gelezen. En waar kan ik lezen dat dit in opdracht van de Europese Unie is gedaan? Misschien ook overheen gelezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |