33 trailers al?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:09 schreef Adelante het volgende:
Ik denk nu dat ik alle scenes wel in de 33 trailers voorbij heb zien komen of is er iemand die nog stukjes uit het boek mist?
Harry Potter is en blijft voor kinderen. Is de doelgroep.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:59 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de theme muziek er eigenlijk totaal niet meer bij vind passen. De boeken en films zijn al zoveel volwassener, en die theme muziek is dus nog heel erg kinderlijk. Vind ik.
Ik vind het wel meevallen, eerlijk gezegd. De eerste soundtracks van John Williams waren wel een beetje kinderlijk, maar de laatste niet meer. 'Hedwig's Theme' is het enige wat nog gebruikt wordt, en dat is slechts sporadisch het geval (meestal bij de openingstitel).quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:59 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de theme muziek er eigenlijk totaal niet meer bij vind passen. De boeken en films zijn al zoveel volwassener, en die theme muziek is dus nog heel erg kinderlijk. Vind ik.
Lees ik nou zo slecht of stond in de trailer duidelijk 17 juli ?!quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:38 schreef Vicky het volgende:15 juli!!
was het maar zover..
en stom dat het gevecht en de begrafenis van Dumbledore niet in de film zitten..
17 juli 2010 jaquote:Op zondag 17 mei 2009 15:18 schreef roelvano het volgende:
[..]
Lees ik nou zo slecht of stond in de trailer duidelijk 17 juli ?!
In de films zijn dan ook ontzettend veel dingen weggelaten, waardoor het verhaal vaak niet goed te volgen is. Boeken lezen is aangeradenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:37 schreef _Flea_ het volgende:
Ik heb de boeken nog niet gelezen, maar bij de laatste 2 films zat ik niet echt in het verhaal. Zal ze nog een keer gaan kijken, want ze blijven toch altijd leuk.
Ik denk niet dat ze een review copy anderhalve maand van tevoren de deur uit doen, vooral niet bij zo'n high profile filmquote:Op zondag 31 mei 2009 05:36 schreef CySt het volgende:
Er staat nu een screener op usenet! Ben hem aan het downloaden om te zien of hij echt is (kan over de authenticiteit niet veel vinden op Google)
Neppe shit. Na downloaden moet je op een of andere vage website tegen betaling een password downloaden..
Toch is er een test screening geweest in Chicago op locatie. Wellicht dat die ene versie op usenet een cam versie is en die gast wat centjes denkt te verdienen door de rar password op zo'n site te zetten.quote:Op zondag 31 mei 2009 09:34 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze een review copy anderhalve maand van tevoren de deur uit doen, vooral niet bij zo'n high profile film
En juist daarom ben ik zo onwijs blij dat DH in twee delen gefilmd wordt. Alle nodige informatie wordt gegeven, er wordt zo min mogelijk weggelaten.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:16 schreef Siniti het volgende:
[..]
In de films zijn dan ook ontzettend veel dingen weggelaten, waardoor het verhaal vaak niet goed te volgen is. Boeken lezen is aangeraden
Het is in dit geval alleen gedaan voor het geld, niet omdat de film zelf zo slecht zou zijn. Met The Dark Knight had Warner al een behoorlijk goed 2008, en met Harry Potter erbij zou dat nog groter worden. Alleen hadden ze geen grote films meer voor 2009 staan, vandaar dat het verplaatst is. Ook zou Star Trek teveel publiek wegtrekken. Die werd echter ook doorgeschoven naar de zomerquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:23 schreef Stefan het volgende:
Ben benieuwd. Afstel is meestal een slecht teken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |