quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dus nu gaat het vooral tegenvallen met alles dat ze NIET in de film hebben gestopt?
Mja, daar heb je weinig aan.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:21 schreef FritsFlits het volgende:
De eerste vijf minuten staan her en der online...![]()
Precies de reden dat ik het boek al vet lang niet meer heb opgepakt. Dat gebeurt pas weer na de film zodat de ergernis minder isquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dus nu gaat het vooral tegenvallen met alles dat ze NIET in de film hebben gestopt?
Ja, maar Duits nagesynchroniseerd.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:21 schreef FritsFlits het volgende:
De eerste vijf minuten staan her en der online...![]()
Is een scène die niet in het boek zit.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:06 schreef Angelic_Rose het volgende:
Die 1e scene zegt me even helemaal niks eigenlijk, dat ze dat veld inrennen enzo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Dus dan ga je het hier nog een keer buiten spoilertags posten?quote:
Sarcasme. Ik gebruikte het.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:16 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Dus dan ga je het hier nog een keer buiten spoilertags posten?
15 juli geloof ik (maar ben er niet van overtuigd) Het komt binnenkort vast volop op tv te promotenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:35 schreef Gewas het volgende:
De trailers vind ik veelbelovend. Met Harry Potter vind ik de films altijd leuker dan het boek. Ik ben tot halverwege deel 5 gekomen met de boeken en toen had ik het wel gehad.
Lees ik het nou goed dat hij deze maand in de bioscoop komt? (Ik heb het allemaal niet gevolgd de afgelopen tijd.)
Op Schiermonnikoog toch?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:06 schreef Coraline. het volgende:
15 juli ja, met een voorpremière op 14 juli in Breda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |