Oeh, de trailer is in de biosquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:31 schreef Empathologica het volgende:
Die trailer in de bios! Zat met kippenvel te kijken, heb er zo'n zin in
Hij is echt tofquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh, de trailer is in de biosHeb er zin an, zal hem vrijdag of zaterdag wel zien dan.
Jaja, ik vond hem ook zo tof. Dus ik tegen mijn vriendje "Kijkkkkkkk, het wordt gaaaaaf! Oohhquote:Op zondag 7 juni 2009 16:10 schreef Coraline. het volgende:
[..]
Hij is echt tofDuurt ook onwijs lang. Ik had continu kippenvel.
Mijn vriend kijkt me ook altijd raar aan als ik dat soort dingen zegquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaja, ik vond hem ook zo tof. Dus ik tegen mijn vriendje "Kijkkkkkkk, het wordt gaaaaaf! Oohh... Voldemort is eng he?". Toen kijk ie me een beetje raar aan
![]()
Nog een maandje!
Onbegrijpelijkquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mijn vriend kijkt me ook altijd raar aan als ik dat soort dingen zeg
Same herequote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
OnbegrijpelijkMaar hij gaat wel mee naar de film, dus ik vind het al lang best
Hahaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaja, ik vond hem ook zo tof. Dus ik tegen mijn vriendje "Kijkkkkkkk, het wordt gaaaaaf! Oohh... Voldemort is eng he?". Toen kijk ie me een beetje raar aan
![]()
Nog een maandje!
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:55 schreef Coraline. het volgende:
[..]
Haha
Ik had een HP poster in huis opgehangen, maar toen ik 's nachts echt niet meer langs die poster durfde als ik naar de wc moest heb ik 'm maar weggegooid
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:38 schreef Vicky het volgende:
en stom dat het gevecht en de begrafenis van Dumbledore niet in de film zitten..
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:38 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Weet iemand misschien iets over de Half-Blood Prince tour? Die komt geloof ik over anderhalve week in Haarlem. Vreemd dat ik er niks officiëels over kan vinden op internet.
Verder kan ik nergens vinden hoe je in die bus zou kunnen komen, of je er kaarten voor nodig hebt en hoeveel die dan zouden kosten, wáár precies hij in Haarlem komt, etc.quote:Ter ere van de release van de zesde Harry Potter-film, zal de 'Harry Potter and the Half-Blood Prince'- tour eind juni 2009 de Nederlandse stad Haarlem aandoen. Tijdens de tour worden originele kostuums en rekwisieten uit de nieuwe bioscoopfilm Harry Potter and the Half-Blood Prince tentoongesteld.
Daarnaast heeft het bezoek van de tour nog een belangrijke reden, tijdens de tour wordt een unieke prijs weggegeven: een VIP-bezoek aan de filmset in Engeland en de kans om in een van de laatste Harry Potter-films te verschijnen.
De tour zal in juni en juli 2009 verschillende Europese steden bezoeken. Ook Haarlem wordt eind juni vereerd met een bezoek. Harry Potter and the Half-Blood Prince draait vanaf 15 juli in de Nederlandse bioscopen.
De films zijn ook gebaseerd op de boeken. Het zijn geen letterlijke verfilmingen, grotendeels ook omdat dat gewoon niet allemaal past in 1,5 uurtje tijd.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:54 schreef DrDurden het volgende:
Het is eigenlijk best knap. De boeken zijn niet eens zo heel bijzonder geschreven, en toch weten de films er niet bovenuit te komen. Al vanaf deel 1 komt het te gehaast over en missen er dingen. Sindsdien is dat alleen maar erger geworden.
Omdat je je liever blauw betaalt aan een vliegticket + overnachting etc, dan gewoon ff een weekje wachten?quote:Op maandag 15 juni 2009 13:30 schreef Butterfly91 het volgende:
Ik wil hem zien
8 juli gaat hij in de VS in première, misschien ga ik hem daar wel zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |