Mijn afstandsbediening ging nét stukquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:48 schreef Kali-Mist1 het volgende:
klacht: mensen die zappen en bij mtv blijven hangen
Dat is schrijven duidelijk, ik begrijpquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:49 schreef veldmuis het volgende:
Hey is deze programma nieuw never heard from these one
quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:50 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Mijn afstandsbediening ging nét stuk
Hé jammer nou... kan ik niet meer lezen wat voor schadalig iets nu is gemeldquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:44 schreef Edwinuss het volgende:
-weg-
'Hell on Earth 2006', uit seizoen 10quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:49 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gezien![]()
Welke afl. is dat??
Als je zo`n kind hebt, wil je die toch perplex bij je bitch terugstoppen?quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:59 schreef SjaakSjofel het volgende:
Je hebt een punt. Maar als ik toevallig naar dat programma kijk, dan doe ik dat gewoon om me ongegeneerd te ergeren aan die ouders die één avondje een villa voor 30.000 dollar huren omdat hun verwende kutdochtertje daar haar verjaardagsfeestje wil vieren...
TS weet het.quote:
Wel als er eentje is die goed kan sporten of rappenquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:02 schreef MdMa98 het volgende:
TS weet het.
Toch geeft het altijd maar weer een vertekend beeld,,
Zeg nou zelf, donkere famillie en veel geld, dat kan toch heul niet
Thanks!!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:55 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
'Hell on Earth 2006', uit seizoen 10
Hier te zien: http://www.southparkstudios.com/episodes/
Geen idee wat deze vader voor beroep heeft, waarschijnlijk iets met geld smijten, dat zag ik hem de hele uitzending doenquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wel als er eentje is die goed kan sporten of rappen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |