In de winter betekend dat dat het donker is als jij begint te werken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:50 schreef BobbyB het volgende:
Hoezo niet? Ik begin ook om 9 uur hoor.Maar ik heb dan ook geen stage
En ik stop met werken als de dag is afgelopen (als het weer donker is).quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
In de winter betekend dat dat het donker is als jij begint te werken.
Je werkt al voordat de dag begonnen is.
Dat is zo erg nog niet. Al zie je dan heel de dag geen zonlicht!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En ik stop met werken als de dag is afgelopen (als het weer donker is).
Oh, ik zie genoeg zonlicht hoor, zit lekker bij het raam en in de winter is het buiten toch niet echt lekker buiten weer. En ik hoef pas om half 9 opquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is zo erg nog niet. Al zie je dan heel de dag geen zonlicht!
Ik ben zelf een 10 tot 6 persoon. Als ik om half negen moet beginnen betekend dat dat ik al om half acht op moet staan!
Half 9 op, en dan om 9 uur op je werk? Doe je goed.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, ik zie genoeg zonlicht hoor, zit lekker bij het raam en in de winter is het buiten toch niet echt lekker buiten weer. En ik hoef pas om half 9 op
Ja, zit op 5 minuten afstand.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Half 9 op, en dan om 9 uur op je werk? Doe je goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Inderdaad. Komt ook omdatquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:09 schreef BigKahuna het volgende:
wat een kuttopic is dit !111
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Komt ook omdat [ afbeelding ] in de OP staat.
Ja, leuk lief en aardig. Heb jij al een zielenknijper? Stuk ongeluk. Telkens melden dat het topic 'minder geil' is omdat we geen lijkenplaatjes meer hebben is natuurlijk wel beter. plasserloosquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:11 schreef Ascendancy het volgende:
Ik vond het vorige topic geiler. Tot paaskonijn het verneukte
Ahhh wat schattig. Heeft ze door de uitlaat van een auto zitten kijken, en daarna d'r haar in de motorolie gehangen?quote:
Je mag d'r ook gewoon aan mij geven hoor.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:09 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ahhh wat schattig. Heeft ze door de uitlaat van een auto zitten kijken, en daarna d'r haar in de motorolie gehangen?![]()
![]()
Al ik d'r zou moeten doen omdat communisten en Tell-sell/Astro-tvmensen het land over hebben genomen en mij dwingen om mijn magnifieke zaad over te dragen, zou ik d'r misschien wel doen.
De makeup rondom haar ogen bevestigd enkel maar de zaadvragende blik.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:09 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ahhh wat schattig. Heeft ze door de uitlaat van een auto zitten kijken, en daarna d'r haar in de motorolie gehangen?![]()
![]()
Al ik d'r zou moeten doen omdat communisten en Tell-sell/Astro-tvmensen het land over hebben genomen en mij dwingen om mijn magnifieke zaad over te dragen, zou ik d'r misschien wel doen.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:11 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je mag d'r ook gewoon aan mij geven hoor.
Make-up? Camouflageverf zal je bedoelen. Camouflage voor in een vat stookolie.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De makeup rondom haar ogen bevestigd enkel maar de zaadvragende blik.
Ik heb een zus. Daar doe ik verder toch niks meequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:14 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ruilen? Als je nog een hete blondine in de aanbieding hebt?
Je bent op de hoogte van de nieuwe algemene voorwaarden van Fok? Bij het refereren naar het feit dat je een zus hebt ben je verplicht een foto te posten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:19 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik heb een zus. Daar doe ik verder toch niks mee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |