Dan trek je het hefboompje los aan de achterkant en ram je aan de voorkant met een mes het andere deel naar beneden. Of je knipt gewoon ouderwets het puntje er vanaf, net als ik.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:38 schreef seilram het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat echt rot pakken. Wat als ik straks bejaard ben en zo'n pak wil open maken? Dan lukt me dat helemaal niet meer
zou eerst maar eens ff kijken of niemand anders al een octrooi op je idee heeft, scheelt een hoop kosten!!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:37 schreef Drijfzand het volgende:
Tja, die produktontwikkelaars zien het als een potentiële goudmijn. Omdat er nog geen systeem bestaat waar iedereen tevreden over is.
De simpele waarheid is echter: Op een kartonnen pak dat vervormt onder de minste druk kan je gewoon geen goede sluiting opening zetten. Want als je te hard knijpt spuit het eruit, wat je bij een glazen fles niet hebt.
Hmm, bedenk net een mogelijke oplossing.![]()
Yes, kassa!!
Jawel maar dat was ook een gepruts. Vooral op campings, waar je nooit een schaar bij de hand hebt enzo.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:50 schreef error32 het volgende:
Doe mij maar gewone ouderwetse pakken waar je zoeen hoekje uit moest knippen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |