Wat?quote:
Misschien moet je je kont bewegen, dan schommelt'ie wel meequote:Op donderdag 31 juli 2008 19:59 schreef Knekwurst het volgende:
Klacht: hangmatten die geen zin hebben om te schommelen.
Hoezo snap je het niet? Hij zat gewoon aan 2 kanten per kant vast aan de stang. Hij schommelde dus niet zoals gebruikelijk.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:02 schreef Sno0ze het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Misschien moet je je kont bewegen, dan schommelt'ie wel mee
Het waren niet echt touwtjes, meer haken die aan een stang zaten. Maar toch dank voor het meedenken.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:01 schreef deepart het volgende:
Moet je die 2 touwtjes aan elkaar vast maken aan elke kant en dan aan een haak hangen...
graag gedaan... kus nico
Dan is het een suffe hangmatquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:05 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Het waren niet echt touwtjes, meer haken die aan een stang zaten. Maar toch dank voor het meedenken.
quote:en kusje terug
Als je hard genoeg met je kont beweegt, gebeurt er wel iets. Niet iets gebruikelijks nee. Maar anders bestaat er nog zoiets als:quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:04 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Hoezo snap je het niet? Hij zat gewoon aan 2 kanten per kant vast aan de stang. Hij schommelde dus niet zoals gebruikelijk.
Klopt. Hij was dan ook niet van mij. De mijne had ik vorig jaar kapot gemaakt (doorheen gezakt). Wheheheh TS is dik. Eigenlijk had ik hem 2 jaar buiten laten staan en was het touw verneukt maar toch is TS dik.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:07 schreef deepart het volgende:
[..]
Dan is het een suffe hangmat![]()
[..]
ei luf joe!
Hihi met je dikke kont op die hangemat... Heb je love handles???quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:10 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Klopt. Hij was dan ook niet van mij. De mijne had ik vorig jaar kapot gemaakt (doorheen gezakt). Wheheheh TS is dik. Eigenlijk had ik hem 2 jaar buiten laten staan en was het touw verneukt maar toch is TS dik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |