Die treinen met van die cabines die eigenlijk in het museum horen?quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:20 schreef Acyrus het volgende:
Vanmorgen vroeg moest ik naar Sittard om iets op te halen, op de heenweg was er helemaal niks aan de hand. Het was gezellig en de airco stond lekker hoog, dus het was een heerlijk ritje! Maar op de terug weg reed er zo`n vieze warme klote stoptrein als intercity.... Het was bloedheet, het stonk naar zweet, het was te krap, etc...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klacht: ns die stoptreintreinen laat rijden als intercity![]()
![]()
Niet 1900 maar 1950 ofzo Mat64 is hetquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:31 schreef Acyrus het volgende:
@2609 Benzine vind ik te duur worden, heb dus mijn auto verkocht
@Dorkquemada Ik denk dat je dezelfde bedoel als ik, die met die bolle kop, van die begin 1900 dingen..... En dat het 35 graden was zou goed kunnen, was echt BLOEDHEET!!
@Gers Alle raampjes stonden open, maar het bleef heet...
Misschien slaat die '64' zelfs wel op 1964. Misschien hè.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:45 schreef floris.sp het volgende:
Niet 1900 maar 1950 ofzo Mat64 is het
quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:26 schreef On het volgende:
Vooral leuk als je dan kan gaan staan, zo ben ik een keer vol out gegaan in de trein.
quote:Geslacht Man
Hier is het nu 31°C ^^quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:04 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Ach ja, ik had laatst ook bijna een topic willen openen omdat het in die nieuwe kuttreinstellen juist te koud is als je in je korte broek/T-shirt/slippertjes 2 uur in de trein gaat zitten.![]()
The horror, wat een kou, en buiten was het 27 graden
Ahja dat je daar spontaan verkouwen aan het worden bent, en als je ineens naar buiten stapt je echt zo'n klap in je gezicht krijgt van de hitte.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:04 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Ach ja, ik had laatst ook bijna een topic willen openen omdat het in die nieuwe kuttreinstellen juist te koud is als je in je korte broek/T-shirt/slippertjes 2 uur in de trein gaat zitten.![]()
The horror, wat een kou, en buiten was het 27 graden
Als je dan toch bezig bent, maak er dan maar een subforum van.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:16 schreef Juup© het volgende:
Kan onderhand beter een "[Centraal] Klaag hier over de NS" topic aanmaken![]()
Klachten over de NS in Klaagbaak
Als je iemand verbeterd doe het dan goed. Hij komt uit 1961.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Misschien slaat die '64' zelfs wel op 1964. Misschien hè.
Kan ik nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:00 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent, maak er dan maar een subforum van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |