Niets is wat het lijkt.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:24 schreef Mr_DG het volgende:
Ze zullen toch niet de hele tijd vastgeketend zitten? Kan nooit joh.
En slechter dan vorig jaar kan niet.
Vorig jaar was idd een tegenvaller met die 100 deelnemers. Je kon je niet identificeren met de deelnemers. Nu is het weer gewoon zoals altijd en wordt het leuker denk ik.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:35 schreef sitting_elfling het volgende:
Dit vond ik vroeger leuk, alles moest wijken om dit programma te zien, maar nu vind ik er echt geen fluitketel meer aan.
18 jaar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:37 schreef Ziewoarut het volgende:
Wat is de minimum-leeftijd eigenlijk om je op te geven? Wil me volgend jaar ook inschrijven
In 2004 wel, toen keek ik ook voor het eerst. Tijdens het Talpa tijdperk was het altijd op maandag.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:48 schreef rene90 het volgende:
Het was vroeger altijd op zondag avond 20.30 dacht ik, ideale tijd eigenlijk.
Ik loop dus nog wat achterquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:54 schreef Tabloid het volgende:
[..]
In 2004 wel, toen keek ik ook voor het eerst. Tijdens het Talpa tijdperk was het altijd op maandag.
Maar ik vind het wel een kut tijd, Gooische Vrouwen komt op de zelfde tijd.
Dat is wel ok inderdaad, maar doordeweeks zou jammer zijnquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:48 schreef rene90 het volgende:
Het was vroeger altijd op zondag avond 20.30 dacht ik, ideale tijd eigenlijk.
Tim en Iraida.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:52 schreef MissJ het volgende:
Nog een leuke anekdote:
Ik zat ruim 2 maanden geleden met dat ene stel uit de vorige expeditie, die blanke wannabe nigga met blonde dreadlocks en meisje met donker haar, in het vliegtuig naar Turkije![]()
Echt, wat een bizar triest stel is dat zegWe vlogen 's avonds, het was dus al donker, maar die chick heeft de hele vleigreis met haar zonnebril op gezeten.
Ook waren ze de hele tijd ruzie aan het maken met elkaar, al voordat we het vliegtuig in moesten. Op een gegeven moment werd hij ook nog aangesproken door de beveiliging (dat was toen we bij de gate aan het wachten waren).. weet niet wat er was, maar goed. Zij liep ook de hele tijd met zo'n houding van "word ik herkend?"![]()
Die Iraida, wat een luie doos was dat.quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:09 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Tim en Iraida.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zeker.quote:
Oh ja dat Lama stel.quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:09 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Tim en Iraida.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |